lessen bij topruiter..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:06

miesie"]
[quote="Misser"][quote="gijsenkim"]
[quote="runningkawa schreef:
maar vaak is het zo dat mensen met Echt veel geld er net over zwetsen

maar mensen die graag mee willen doen met de mensen die het wel makkelijk kunnen, dat zijn de opscheppers.

mijn ervaring met de rijke en en na-aap rijke mensen in de paardenwereld



denk dat dit het is........ een wannabee
[/quote]

jaaaa een wopruiter!!! ( = wannabee topruiter)
[/quote]
Whahahahaa
[/quote]

Whehehe, die vind ik echt geweldig, nieuwe term, wopruiter Haha! *LOL*

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:06

Yessy"]
[quote="chickey"][quote="Yessy schreef:
tss je denkt toch niet dat anky jou voor mij laat gaan?? de arrogantie


Haha!


Ik zal het morgen wel ffies aan der vragen als ik weer les van der heb ok?? Haha!
[/quote]
zeg jullie denken toch niet arroganter te zijn dan ik he Schijnheilig
[/quote]

Oh, ik heb Anky hier op m'n MSN, zal ik d'r even vragen Haha! ??

Alvast verzoekje aan de Mods: geen slotje, doe maar naar de huiskamer desnoods *LOL*!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:07

ja, eigenlijk te weinig geld heeft je vader uitgegeven.... Een drie jarige is zooo duur hgmm nee niet echt..Ik denk dat je wilt op scheppen omdatje niks bent. Nou zo wordt je al helemaal niks...

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:07

grandeur"]
[quote="Yessy"][quote="chickey"]
[quote="Yessy schreef:
tss je denkt toch niet dat anky jou voor mij laat gaan?? de arrogantie


Haha!


Ik zal het morgen wel ffies aan der vragen als ik weer les van der heb ok?? Haha!
[/quote]
zeg jullie denken toch niet arroganter te zijn dan ik he Schijnheilig
[/quote]

Oh, ik heb Anky hier op m'n MSN, zal ik d'r even vragen Haha! ??

Alvast verzoekje aan de Mods: geen slotje, doe maar naar de huiskamer desnoods *LOL*!
[/quote]
Ja voeg mij ook ff toe in het gesprek, moet even me les van morgen afzeggen *LOL*

Yessy

Berichten: 23035
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:07

Annsel schreef:
ow, en ovr dta boeren, mijn opa's en mijn oma's waren allemaal boer.... en mijn ooms nog steeds... ikke eigenlijk ook... Ben ik nou te min voor dit forum, wna tik rij ook nog es alleen maa rop super geweldige manege paarden (ode ana Calyppie en Boreas *LOL*

zegwat doe jij in dit topic, jij bent veel te min voor ons Tong uitsteken Schijnheilig Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:07

grandeur"]
[quote="Yessy"][quote="chickey"]
[quote="Yessy schreef:
tss je denkt toch niet dat anky jou voor mij laat gaan?? de arrogantie


Haha!


Ik zal het morgen wel ffies aan der vragen als ik weer les van der heb ok?? Haha!
[/quote]
zeg jullie denken toch niet arroganter te zijn dan ik he Schijnheilig
[/quote]

Oh, ik heb Anky hier op m'n MSN, zal ik d'r even vragen Haha! ??

Alvast verzoekje aan de Mods: geen slotje, doe maar naar de huiskamer desnoods *LOL*!
[/quote]

ja is goed zeg maar even tegen der dat ik echt geen tijd heb voor Bonfire morgen ok? Ik moet eerst al die toppers van mij nog rijden.. Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:07

runningkawa"]
[quote="_inge_ schreef:
En als jouw pappie echt de centjes had gehad, had hij wel een kant en klaar Grand prix paard voor je gekocht.

Nu laat je hem nl ook door een ander naar het topniveau rijden, is dus blijkbaar niet de bedoeling dat je het zelf gaat doen.

idd, zon nog niet afgerichte 3 jarige

gatsie wat goedkoop, bleh
[/quote]


kan je bij anky kopen....... en dan kan je als het niet werkt nog altijd met dat fotomodel contact opnemen Haha!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:08

Ja, ik snap het in principe wel. Ik heb nóóit een eigen paard gehad, heb 't geld er ook niet voor. Heb nu een superbijrijdpaard zonder papieren. Ik weet geeneens de afstamming. En dat gaat geweldig. Ik ben 't helemaal eens met Miesie, juist omdát je een paard hebt waar je niet van weet wat er achter zit, heb je andere verwachtingen en zou je véél hoger kunnen komen door je instelling.

Maar als je dingen zegt, maak ze dan wél zo dat 't de waarheid is en iets dat je goed kunt onderbouwen. De eerste reactie is bijvoorbeeld
Citaat:
tuurlijk meid, is de nieuwe penny weer uit?
en zoiets vind ik nergens op gebaseerd.

Een feit is dat ik Maud persoonlijk ken. En dat ze totaal geen arrogante houding heeft. Dat ze hard werkt aan wat ze wil gaan bereiken en het geluk heeft een vader met een groot bedrijf te hebben.

Waarom ik de term jaloezie gebruikte. Bij mij zou 't namelijk wél jaloezie zijn als ik zou reageren op sommige manieren van sommigen van jullie. Ik zou ONTZETTEND graag rijk willen zijn. Zo rijk, dat ik NOOIT geen geldzorgen meer zou hebben en niet bij iedere € 0,10 die ik uit wil geven na moet denken of ik 't einde van de maand weer red.

Yessy

Berichten: 23035
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:08

galop schreef:
ja, eigenlijk te weinig geld heeft je vader uitgegeven.... Een drie jarige is zooo duur hgmm nee niet echt..Ik denk dat je wilt op scheppen omdatje niks bent. Nou zo wordt je al helemaal niks...

das idd vaag, heb je zulke rijke ouders die je alles geven, waarom dan een 3 jarige die nog niets kan?

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:08

Als hij in de huiskamer komt kan ik niet meer antwoorden, volgens mij kan ik daar niet komen omdat ik nog te weinig gepost heb...Zou ik wel jammer vinden

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:08

rockey schreef:
en ik kan haar goed rondsturen, dus we zien wel wanneer we er komen, maar we doen er zeker geen 4 jaar over hahaa.


Whaha ik spreek je over 4 jaar nog wel.. misschien heb je dan nog niet eens de B uit..gut meid..wat zal dat gaan tegenvallen..(niet dat ik zelf KHNS rij, maar wat ik aan andere zie Scheve mond )

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:09

Ik heb trouwens ook medelijden met dat paard.
3 jaar en wordt nu al stukgereden omdat hij gauw op niveau moet lopen.
Als jij hart voor je paard had gehad, had je het rustig aan gedaan.

Maar ja alles moet naar Maud haar zin.
Stel je voor dat ze er 4 jaar over doet om in het M te komen
Laatst bijgewerkt door wynoah op 04-04-04 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Berichten: 23035
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:09

ja maar zij zegt letterlijk dat ze manegepaarden te min voor haar vindt, vreemd he dat je zulke reacties krijgt...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:09

Mijn mond zakte open bij het lezen van dit topic.... Maar meid, wat ben jij een arrogante *ik-zal-het-maar-niet-hardop-zeggen*!!

Oké, voor jou speciaal al een rijtje met ruiters waar je NIET zal gaan lessen:

fam. Bax
fam. Bartels
fam. van Esch
fam. van Baalen

en als je al bij een ander terecht komt, die geen 'boeren' zijn in jouw opzicht, dan zal het niet lang duren voor ze jou, je dure knol en je nieuwe vrachtwagen met duur Passierhoofdstel, van het erf afgeveegd hebben.
Met de instelling die JIJ hebt, kom je gewoon NERGENS!!!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:09

miesie"]
[quote="grandeur"][quote="Yessy"]
[quote="chickey"][quote="Yessy schreef:
tss je denkt toch niet dat anky jou voor mij laat gaan?? de arrogantie


Haha!


Ik zal het morgen wel ffies aan der vragen als ik weer les van der heb ok?? Haha!
[/quote]
zeg jullie denken toch niet arroganter te zijn dan ik he Schijnheilig
[/quote]

Oh, ik heb Anky hier op m'n MSN, zal ik d'r even vragen Haha! ??

Alvast verzoekje aan de Mods: geen slotje, doe maar naar de huiskamer desnoods *LOL*!
[/quote]
Ja voeg mij ook ff toe in het gesprek, moet even me les van morgen afzeggen *LOL*
[/quote]

Ey balen man, ze heeft net de status "aan de telefoon"... ik geeft het zo dadelijk wel even aan haar door Knipoog !
Oeh, zou ze met TS in gesprek zijn.... Nagelbijten / Gniffelen

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:10

Iefke, misschien ken je haar nog niet zo goed of zet ze zich zelf behoorlijk voor L U L hier ( sorry voor het taalgebruik)

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:10

Iefke sorry ik snap best dat je het voor Maud wil opnemen maar ze heeft het echt te erg voor haar zelf verpest en teveel dingen gezegt die recht tegenover dat gene staan wat jij schrijft.....

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:11

Imker geweldige reactie, die laatste zinnen je kunt me opvegen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:11

iefke , ik ben rijk, heel rijk..... ik heb een man die van me houd, en lief voor me is.. ik heb een geweldig kind die gezond is. Ik ben zelf gezond en ik doe het werk dat ik leuk vind. Daarnaast kunnen we gewoon onze rekeningetjes betalen en op vakantie gaan......... ik ben heel rijk!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:11

grandeur"]
[quote="miesie"][quote="grandeur"]
[quote="Yessy"][quote="chickey"]
[quote="Yessy schreef:
tss je denkt toch niet dat anky jou voor mij laat gaan?? de arrogantie


Haha!


Ik zal het morgen wel ffies aan der vragen als ik weer les van der heb ok?? Haha!
[/quote]
zeg jullie denken toch niet arroganter te zijn dan ik he Schijnheilig
[/quote]

Oh, ik heb Anky hier op m'n MSN, zal ik d'r even vragen Haha! ??

Alvast verzoekje aan de Mods: geen slotje, doe maar naar de huiskamer desnoods *LOL*!
[/quote]
Ja voeg mij ook ff toe in het gesprek, moet even me les van morgen afzeggen *LOL*
[/quote]

Ey balen man, ze heeft net de status "aan de telefoon"... ik geeft het zo dadelijk wel even aan haar door Knipoog !
Oeh, zou ze met TS in gesprek zijn.... Nagelbijten / Gniffelen
[/quote]
Misschien is Maud haar wel aan het bellen

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:12

Ik moet helaas gaan, ik ga deze topic zeker morgen weer even bijlezen heb toch vrij van school byebye!!

Ineke2

Berichten: 33157
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:12

iefke schreef:
Ik zou ONTZETTEND graag rijk willen zijn. Zo rijk, dat ik NOOIT geen geldzorgen meer zou hebben en niet bij iedere € 0,10 die ik uit wil geven na moet denken of ik 't einde van de maand weer red.


Ik niet...dan kan ik namelijk niet meer ontzettend trots op mezelf zijn dat ik dankzij het ploeteren wat ik doe toch mijn pony's kan houden.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:13

Neej haar vader belt natuurlijk! Hallo ze gaat toch niet zelf bellen...

keej doeidoei Galop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:13

Citaat:
Waarom ik de term jaloezie gebruikte. Bij mij zou 't namelijk wél jaloezie zijn als ik zou reageren op sommige manieren van sommigen van jullie. Ik zou ONTZETTEND graag rijk willen zijn. Zo rijk, dat ik NOOIT geen geldzorgen meer zou hebben en niet bij iedere € 0,10 die ik uit wil geven na moet denken of ik 't einde van de maand weer red


pfieuw gelukkig ben ik zo rijk, dat we altijd geld ver hebben aan de eind van de maand, maar ik zou zelf gelukkig zijn met maand over aan het eind van het geld

Want ik ben nog veel rijker

ik heb een vriend die van me houd,
ik ben niet gezond, maar wel zo gezond dat ik nog kan paardrijden, wat ik erg besef, dus sinds mijn ziekte ben ik nog veel rijker maakt dan voorheen.

door het overlijden van mijn vader, heb ik een superband met mijn moeder en dat is echt liefde, echte rijkdom.

daar kan geen triljoen euro tegenop.

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:13

Supertje"]
[quote="Ineke2 schreef:
Ah je geeft niet eens antwoord op Supertje der serieuse vraag, jammer hoor. Kom je nog zieliger over dan je al bent.


Ik stel inderdaad een hele serieuze vraag, uit je profiel kan ik dit namelijk niet opmaken. Alleen dat je oude pony bij zijn vorige eigenaar M2 en Z springen heeft gelopen. Heb je hem zelf ook nog gestart? Ik neem eigenlijk aan van niet, anders had je je (geweldige) prestaties wel in je profiel vermeld.....
Bovendien ben je nu 16, en rijd vanaf je 10e, dat is 6 jaar. Om dan te kunnen zeggen dat je het helemaal gaat maken moet je wel een supertalent zijn.....
[/quote]


Jah zoals ik, bijvoorbeeld. Ik rij zelfs al langer en mn paard kan 1.40 springen dus kan ik het ook, want ik bedoel, dat leer je ff van Jeroen Dubbeldam. Met geld kan je toch alles regelen. Hebben jullie mijn naam nog niet zien staan op de startlijsten dan? Haha!