lessen bij topruiter..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:38

Dat hier een slotje aan zat te komen lijkt me duidelijk. Het gaat allang niet meer om de vraag die Maud stelde.

Alleen zijn er nog een aantal andere dingen die ik even kwijt wil.
Rockey heeft inderdaad een niet al te beste start gemaakt op Bokt door zo open te zijn over haar financiƫle mogelijkheden die door haar ouders geschapen worden. Misschien niet helemaal taktisch geweest, maar goed kan gebeuren.

Ze heeft inderdaad een duur paard gekocht wat in mijn ogen een super paardje is. (Ja ik weet meer van het paard dan de gemiddelde bokker. Ik weet namelijk van wie ze het paard een tijdje geleden heeft gekocht Knipoog )
Het is ook een paardje waarvan ik denk dat ver kan komen in de sport. Maar goed, dat is even de achtergrond info die ik heb.

Wat is er nu makkelijker om lekker tegen iemand aan te schoppen, waarvan jij vind dat die een vervelend persoon is. Heel makkelijk. En sommigen vinden het waarschijnlijk ook een leuk tijdverdrijf. Maar wat schieten we er in vredesnaam mee op. Weinig in mijn ogen.

Wanneer je mensen die vier jaar er over doen om de M te halen belachelijk maakt, vind ik dat erg respectloos.
Menig ruiter/amazone zou in zijn of haar handjes klappen als het hun lukt. Maar goed die hebben we dan ook zelf keihard voor gewerkt en met misschien wel meer inspanning dan iemand die het "even" in een paar jaar wil doen.
(nog even daar gelaten wat het beste voor je paard is...)

Kortom, zowel topicstarter als bokkers die hier op een bepaalde manier reageren verdienen hier niet de schoonheidsprijs.
Doe ons een lol en laat elkaar gewoon een een tijdje links liggen en besteed je energie op een fijner manier.