pff verzorg problemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23311
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-01 21:21

Een meisje van stal verzorgd Polly dus op de dagen dat ik niet kan ivm mijn werk, ik ga dan wel 's avonds mesten. Ik vind dus dat ze elke dag moet lopen, ik wil niet dat ze de hele dag op stal staat.
Nou was het vandaag al de zoveelste keer dat ze 'geen tijd' had, ze wilde haar zo graag doen, maar dan moet ze haar ook doen. Nu moest ik na mijn werk, om 21.30, nog eens gaan mesten én longeren, geen probleem maar ik moet er wle om 6.00u weer uit. (jaja ik zit nu ook nog te internetten ff frustraties kwijt) Ik heb al een briefje geschreven maar wat vinden jullie wat ik verder nog kan doen??

Alvast bedankt.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 21:32

Als ik jou was zou ik haar persoonlijk aanspreken op wat zij allemaal naar jou mening (ben volkomen met je eens) fout doet. En maak nieuwe verzorg afspreken met haar ! Wat ik nu ga zeggen klinkt heel erg banketstaaflig maar het werkt wel! }> . Maak haar gelijk duidelijk dat als zij er met de pet naar gooit jij echt wel zonder haar kan en er staann zat meiden (die het mischien ook wel veeel beter kunnen ) te springen om een verzorgpony te hebben . Nou dat zet haar wel aan het denken! En als dat zelfs niet helpt weet ik het ook niet!
sterkte inieder geval

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 11:12

Deze problemen heb ik dus ook, alleen dan met de pony van een ander, en het baasje verzorgd de pony dus ook niet..


ik kan niet zeggen wat je moet doen, omdat ik het zelf niet weet. Maar ik zou eens met haar gaan praten, en een paar regels stellen. Houdt ze zich er niet aan, dan zou ik der weg sturen. Er zijn genoeg meisjes die een verzorg pony zoeken en die er voor door het vuur gaan.

VB: kijk maar naar paardengek!!! zij gaat nu al bija 6 weken iedere morgen en avond om de paarden ook de andere die ze niet hoeft te doen, verzorgen

"s avonds met me zusje en buurmeisje. maar iedere morgen staat ze dus bij mij op de stal, omdat ik het ff niet kan door een ongeluk.

Ik zou haar dus een waarschuwing geven.

groetjes en suc6 er mee Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 11:16

Inderdaad, praat erover. Zo heb je er niets aan.
Zo'n gevalletje heb ik ook gehad, die altijd alles wou, maar nooit kwam.
Toen ik Pinky verhuisd heb heb ik het nooit gezegt hehe Eigenschuld!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:28

ja precies, je moet haar echt aanspreken.
Je hebt toch niets voor niets een verzorgmeisje?

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:54

Ga iig met haar praten en als ze nog een keer jouw laat zitten, zou ik echt zeggen dat ze op kan hoepelen! Ten slotte vertrouw jij erop dat ze jouw pony wat beweging en aandacht geeft, als ze dat dan vervolgens (vaak) niet doet, dan kun je haar ook niet vertrouwen en dan zou het bij mij snel over zijn...

Er zijn vast zat meisjes (of misschien zelfs jongens) die jouw pony met plezier beweging en aandacht willen geven!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Gaby
Berichten: 3378
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:37

nou mag/kan ik hier eigenlijk niet over mee praten , ik heb immers geen eigen paard , maar ik heb wel een verzorgpony .
praat met dat meisje . als zij een eigen pony/paard had , zou zij het ook niet leuk vinden als haar paard verwaarloosd werd . verzorgen betekend tijd opofferen en als je daar geen zin in hebt moet je niet 1 paard gaan verzorgen .
succes .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers