Divoza zadel passervice

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noah
Berichten: 39
Geregistreerd: 23-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 21:10

Hallo,

Ik las net wat over de Divoza zadelpasservice. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik wilde ze nl. laten komen om te passen, maar hoe zit het eigenlijk als je niets koopt of moet je dan wat kopen. En krijg je echt een vakman bij je paard of iemand die er wat minder verstand van heeft.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 09:19

Ze hebben voorrij kosten van 75,= . Dus als je geen zadel neemt ben je dat standaard kwijt. Koop je iets dat duurder als 1000,= , dan vervallen de voorrij kosten. Als het goed is krijg je wel iemand die er kijk op heeft. het schijnt wel dat de zadels die ze meenemen ook op andere paarden zijn gepast. Kan dus zijn dat ze niet helemaal nieuw zijn (dwz niet zo nieuw als in de winkel).
Heb je een trailer? Woon je niet zo ver van de Divoza vandaan? Dan kun je er ook voor kiezen naar de winkel te rijden met paard. Scheelt je weer die 75,= en je kunt alles proberen wat je maar wil (moet je van te voren wel even bellen of er iemand is die je kan helpen).
Ik heb een wintec zadel gekocht, en die gewoon thuis gepasd (woon niet zo ver van Leek).

Dees

Berichten: 18913
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 10:18

uitgelezen kans om gewoon eens wat zadels op jou paard uit te proberen. (al zitten gloednieuwe zadels nooit zo lekker als een al ingereden zadel).
Er is keus genoeg om ook voor jouw paard een passend zadel te vinden.
De pasmodellen worden als ze er gebruikt uitzien tegen een gereduceerde prijs aangeboden, dus daar valt over te onderhandelen. Wil je een gave nieuwe, dan kan je die na passen gewoon bestellen hoor!
Best leuk hoor, zo'n pas dag... al is de uiteindelijke bedoeling van Divoza wel dat je een zadel koopt...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 11:49

Het voordeel is als je naar de winkel komt, dat je ook 2e hands zadels kunt proberen. Die nemen ze met de zadelpasservice namelijk niet mee.
Verder is het uiteraard wel handig om thuis te passen, dan kun je ook ff met de zadels rijden.
Let wel: de zadelpasservice is vrij druk, dus het kan ongeveer 2 weken duren voordat ze langs kunnen komen. Als je je zadel snel nodig hebt is het uiteraard weer handiger om naar de winkel te komen.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:00

Ik en nog een paar kennissen van mij hebben goede ervaringen met Divoza, al hoor ik hier op bokt ook slechte verhalen.

Met de heuvelhoeve heb ik en ook weer een paar kennissen van mij, ook goede ervaringen, maar daar hoor ik hier ook weer slechte berichten over.

Met de plaatselijke ruitersportzaak hier, heb ik slechte ervaringen, maar daar hoor ik van anderen weer niets dan goeds over...

Zeg het maar....!?! Ik vond Timo van Divoza een echte paardenman met verstand van paarden, rijden en zadels. Dat kon ik van de plaatselijke zadelboer niet zeggen...

succes! Mieke

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:33

Jolanda(hier: *Jolanda*) heeft (ik dacht al 2x) een zadel bij Divoza gekocht. Moet je ook maar ff aan haar vragen hoe die passervice is.
XXX
Ciska

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 17:11

DE HEUVELHOEVE IS DE BESTE!!!!!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 19:57

neeeee MJ mijn zadelmaker is de beste!!!!!!

Ik heb ooit een zadel bij de heuvelhoeve gekocht .Elles heeft em hier op de pony gepast maar het bleek dat ie toch veels te smal was Boos!

Toen kende ik de vakman nog niet ,nu wel gelukkig Haha! Haha! Haha!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 10:02

Nou de zadelpasservice bij divoza is perfect hoor!!
Wij hebben inderdaad 2 keer een zadel van divoza en nooit problemen!
En ik ken iem. die een zadel heeft laten passen hier in de buurt, maar mooi fout dus he! Bleek dus voor geen meter te passen!!