Tentenkamp Hyporama: wat er verkocht wordt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:49

ik heb em op stal ook gekregen, denk dat ik ook voor die dekjes ga Haha! Zijn wel mooie dekjes en niet duur!! En voor stalschoenen Haha! maar ja dan hebben ze natuurlijk net niet in me maat Boos! Tong uitsteken

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:53

Hebben ze ook nog chaps te koop?

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:40

Ik zou graag willen weten wat voor kleur dekjes ze hebben en of ze dan op woensdag avond nog niet gelijk weg zijn..

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:45

weet iemand of ze misschien ook knalgele fluoriscerende dekjes hebben ??(voor buitenrijden in het donker)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:12

eeJ eer Knipoog!
Ik ga leren laarzen kopen! Jeaa Knipoog.. En verder wee'k nog niet echt, ga maar een beetje rond kijken en dan zie ik vanzelf wat ik leuk vind en nodig heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:15

eowynnie schreef:
weet iemand of ze misschien ook knalgele fluoriscerende dekjes hebben ??(voor buitenrijden in het donker)


Volgens mij wel.. Ze hebben ze in ieder geval wel in uitrijdekens.. Ziet er wel grappig uit Lachen!

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:58

Heey

Ik ga er ook heen. Net zoals ik al in een eerder topic zij. ik weet nog niet op welke dag ik ga maarja. Ik ga wel kijken naar de laarzen was al vanplan om daar te gaan kijken maar nu ze nog veel goed koper zijn ga ik zeker. maarja mijn maat zou er wel niet zijn.

Owja z'n op vouwbare kruiwagen is erg handig!! Vooral als je naar een groot concour gaat waar je stallen hbet gehuurt. echt makkelijk neemt niet zo veel ruimte in maar ze zijn toch stevig.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:30

heeej, ik heb hier heel hel foldertje voor jullie!!! ik heb hem een beetje moeten afsnijden, maar als je iets niet kan lezen, dat moet je me ff pb-en...wel doen heh!!!! Knipoog

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:33

dit is de voorkant:
Afbeelding


dit is het 2e blaadje:
Afbeelding


dit is het 3e blaadje:
Afbeelding


en dit is de achterkant:
Afbeelding

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:37

ik hoop dat jullie er wat aan hebben!!!

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:08

Ik heb die dekjes (van die aanbieding 3 voor E25). Ik heb ze op paard Ahoy gekocht, daar hadden ze bij de Hyporamastand precies dezelfde.
Ik heb er 4 gekocht, 2 vzh en 2 dressuur. Die vzh-dekjes liggen niet super op mijn paard en die dressuur liggen voor geen meter onder mijn dressuurzadel. Ik krijg ze maar niet in de kamer getrokken, zodra ik aansingel ligt het dekje strak over mijn paard zijn schoft....Ze lijken gewoon niet 'stevig' genoeg om recht omhoog te blijven staan in de kamer. Ik heb ze nu een paar keer (voorzichtig!!!) gewassen en het 'bandje' dat door de sierrand loopt begint al eruit te schuiven.
De dekjes liggen iets beter als ik ze met super-stug wasmiddel was (soort kartondekjes krijg je dan).

Voor mij die dekjes nooit meer dus....