zadel dilemma...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
samirah

Berichten: 1144
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

zadel dilemma...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 00:41

Ik heb sinds een paar maanden een wintec dress. die fijn ligt en rijd maar wil omdat ik regelmatig buitenrij en spring toch een vzh die goed ligt en fijn rijdt erbij. Ik heb 2 jaar geleden als inrijzadeltje een nieuw startzadel vzh van divoza gekocht en dat ging prima tot het vorig jaar niet meer goed paste. Ik heb toen een nieuwe Kadet gekocht met het idee om later over te stappen naar een betere kwaliteit zadel als ze niet zo erg veel meer verandert. 2 maand terug is de zadelmaker geweest want de kadet lag niet goed meer. Zadel is opgevuld en lag toen beter, maar inmiddels heeft het paard een redelijke schoft gekregen en zit het zadel niet goed meer.Als ik met dit zadel rij is ze ook vervelend vandaar dat het nu maar in de kast hangt.Ik heb ook het startzadel nog liggen deze ligt beter en zit fijner maar ligt ook niet perfect, hij is iets smaller.
Ik wil een rossner als zadel erbij kopen ergens komend jaar.

Mijn dillema is zal ik of beide vzh zadels verkopen en dan voorlopig alleen met de wintec dress. rijden. Of de kadet verkopen en dat startzadeltje voorlopig aanhouden tot ik de Rossner heb?
Beide zadels zien er overigens als nieuw uit, het startzadeltje heeft wel wat gebruikssporen vd beugelriemen.

springen is passie, dressuur is een kunst


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Kaus, serenta, Tess1, Zinzi_jewel en 37 bezoekers