dinky toy terug??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

dinky toy terug??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 14:28

nou ik voel me nu echt rot! en dit is de reden:

ik was gister aan het stage lopen (bij een schapenboer) en hij zou me even meenemen naar een buurman van hem want die had ook allemaal paarden daar lopen, dus zodoende wij daarheen..
kom ik die stal in, krijg ik haast een hartverzakking! mijn paard waar ik zo'n intense band mee had, die ik 3 jaar heb gereden en verzorgt, die ik nog steeds ontzettend mis Lovers (zit erg lang verhaal omheen), staat me daar aan te kijken vanuit zijn stal! ik stond gewoon ff te trillen op mijn benen!!
dus ik aan die man vragen waar hij dat paard vandaan had, en hij vertellen dat ie bij iemand uit enschede wegkwam.
nou grote teleurstelling natuurlijk! hij leek echt precies op mijn oude verzorgpaard, als 2 druppels water! nou en nu voel ik me dus behoorlijk kl*te.. want dacht eindelijk mijn paardje terug gevonden te hebben Verdrietig
en toen ik dat paard dus zo zag kreeg ik al dat verdriet weer boven en mis ik hem erger dan ooit..
dit moest ik echt even kwijt Verdrietig


Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:20

sterkte..... ik kan me voorstellen hoe het is,heb het elf gehad.
jasper was een friesje dat in was geslapen,maar een jaar later wist ik toch zeker dat ik jasper zag...helaas Verdrietig
sterkte ermee

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

    wabisabi

    Berichten: 5008
    Geregistreerd: 17-03-02

    Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 16:28

    heel veel sterkte. Tja het is rot maar probeer je er overheen te zetten Ach gut


    Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers