rijden of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

rijden of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 21:56

Ik heb pas een ongeluk gehad, en ik heb ik eigenlijk een vraag:
6 maart heb ik het ongeluk gehad,en daarna heb ik heel rustig aangedaan,waardoor ik deze week weer begonnen ben met voorzichtig te rijden....
(keb een hersenschudding(gehad)en een kaak breuk)Maar nu is a.s zondag een onderlinge wedstrijd op de club, zou ik dan al kunnen mee doen?????(met dresuur en springen,of zo ik ff moet wachte om te gaan springe???)

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:03

Dat kan maar één iemand beantwoorden en dat ben jij zelf. Luister naar je eigen lichaam. Voelt het goed, gewoon doen, twijfel je dan niet doen.

Ik ben twee keer geopereerd en de eerste keer zat ik na twee weken weer op mijn paard en reed ik na anderhalve maand al weer een wedstrijd. De tweede keer was afgelopen januari en ik ben eigenlijk pas weer begonnen met rijden...eerder voelde het gewoon nog niet goed.

Forceer je zelf niet omdat je iets graag wil, daar kan je alleen maar spijt van krijgen.

strak óf kittig htg-kersje :? _O-

:# Z1+1 :#

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:58

Ik sluit me bij Saar aan.

Luister naar je eigen gevoel, en doe wat je lichaam kan hebben.
Veel pleizer.

mama van 2 prachtige jongens

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 23:10

Ik zou als ik jouw was iig geval wachten met springen. Straks gebeurt er wat, en je hebt de laatste tijd niet echt kunnen trainen/oefenen.
Ik zou niet aan de wedstrijd meedoen. Straks wordt je laatste, en dat is ook niet leuk, en al helemaal niet goed voor je zelfvertrouwen.

Je suis Charlie.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 23:39

Tis nog niet zo lang geleden en geduld is een schone zaak.
Als het goed gaat met het rijden en je ziet het zitten zou ik gewoon meedoen.
Afbeelding

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 23:42

hangt ervanaf denk ik. toen jij niet kon rijden, werd je paard toen wel gereden of niet? want anders is het niet alleen voor jou slecht maar ook voor je paard. je meot het zelf weten, ik vind het te snel maar ja...als jij denkt dat het kan...

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 23:53

mijn paard is af en toe gerede door mijn moeder(en goed gerede hoor!!!)
ja ik weet nog neit precies wat ik zal deon.,...

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:08

Als ik jou was geweest en het springen lukte mij enigzins had ik zeker mee gedaan.
Maar het ligt helemaal aan jezelf! Vind jij het een nog te groot risico of denk je dat je dan weer hoofdpijn gaat krijgen moet je het gewoon niet doen!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:13

meiske16 schreef:
mijn paard is af en toe gerede door mijn moeder(en goed gerede hoor!!!)
ja ik weet nog neit precies wat ik zal deon.,...


stel je eens voor dat je er afvalt? Ben je dan niet terug bij af?

Je suis Charlie.

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:45

ik sluit me aan bij cassidy

bij twijfel niet handelen. het is jammer als je niet mee kan doen, maar er komen wel meer wedstrijden. als je valt en nog ernstiger gewond raakt kun je nog langer niet rijden.

*****

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 10:14

Ja ik heb ook al besloten om niet mee te doen. er zitten idd te veel risico's aan en nu gaat school even voor(=>eindexamens!!!)

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: arjaaaaa, boemel, Finesse, GrapeshotBot, Groetje, sas27 en 141 bezoekers