Is dit zo... Of denk ik maar zo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Don_Zhivago

Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:22

dat word hij toch niet schichtig ....:S
hij is gewoon bang zo te horen...
dan zit er tog iets niet geod denk ik
ik zou kijken..

.¨:
`.
Don Zhivago
Paardrijden is geen individuele sport... Het is een TEAM sport!!!
Z2 startgerechrigd. Met actief pensioen.


Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:28

Zelf zou ik ook eens onopgemerkt gaan kijken of aan stalgenoten vragen of ze er eens op willen letten. Het is tenslotte wel jouw paard en dat wil je niet verpest hebben!

Het zou best kunnen dat het tussen haar en jouw paard gewoon niet klikt en misschien heeft zij dat niet eens in de gaten.

Maar ze kan ook totaal verkeerd met hem omgaan. Zelf hebben we in het verleden verschillende bijrijdsters gehad waarvan een paar wel heel erg gekke dingen uithaalden als we er niet bij waren! Gelukkig hadden we alerte stalgenoten en 1x kwam ik zelf toevallig langs omdat ik iets vergeten was bij de stal. Net op het moment dat onze kersverse verzorgster (die pas 1x eerder geweest was) tegen onze uitdrukkelijke wens en alle afspraken in wel eens even een buitenrit met ons paard zou gaan maken, en ze had ook een schoolvriendin bij zich die ze beloofd had dat ze op ons paard mocht rijden!
Haar heb ik dus onmiddelijk de laan uit gestuurd! Gelukkig vonden we later een veel betere bijrijdster.

Maar sindsdien heb ik wel goed opgelet wat die bijrijdsters eigenlijk uitvoerden met mijn paard!

*Het leven is te kort om moeilijk te doen!*

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:53

Ik heb ook een verzorgster gehad (hele tijd geleden) en toen gingen er ook allerlei geruchten rond dat ze hem helemaal in elkaar zou slaan enzo.. Ik ben daarna een keer (stiekem) wezen kijken toen zij aan het rijden was... en ja hoor.... We hebben haar er direct afgetrokken en gezegd dat ze nu heel snel op kon rotten! Ik heb een arabiertje en die gaat al snel over de zeik, maar zo had ik hem nog nooit gezien... hij stond helemaal te shaken! Echt zielig. Ik zou toch even (ook al is het stiekem) gaan kijken als ik jou was!

Night_star
Berichten: 47
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 18:58

Promessa schreef:
dat word hij toch niet schichtig ....:S
hij is gewoon bang zo te horen...
dan zit er tog iets niet geod denk ik
ik zou kijken..

Hoe bedoel je..
Toch wel een beetje gek dat hij het nu anders al een volle week niet heeft gedaan!!!... Scheve mond

-x- Van Lisanne
En een hoefje van Crosser Night Star

Don_Zhivago

Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:01

dat bedoel ik ook niet..
toen die verzorgster het nog deed was die zo
en nu heb jij hem een week weer gedaan en dan doet tie het niet..
wat ik daarmee wil zeggen is dat tie verzorgster toch iets fout doet.
ik zei niet dat het jou schuld was.
maar ik zou als ik jou was een keertje gaan kijken als die verzorgster hem doet...

succes..

.¨:
`.
Don Zhivago
Paardrijden is geen individuele sport... Het is een TEAM sport!!!
Z2 startgerechrigd. Met actief pensioen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 23:43

Promessa"]
[quote="richtje schreef:
Maar dan nog, zou ik NIET gaan spioneren, dat vind ik gewoon ver beneden peil....



zo dan dus als jij het gevoel heb dat de verzorgster van jou paard je paard zomaar slaat ga je niet een keertje stiekem kijken..
jij laat het dus allemaal maar gebeuren..
ver beneden peil sorry hoor maar dat slaat nergens op je moet tog weten of je je verzorgster kan vertrouwen niemand hoeft zomaar mn paard te slaan hoor want die kan klappen terug verwachten en niet van mn paard maar van mij...!!! Boos!
[/quote]

Tuurlijk mag een verzorgster niet zomaar mijn paard slaan. Ik zal echt wel gaan kijken, of met haar gaan praten. Maar..... NIET spioneren! Een keer gaan kijken is imo iets anders dan iemand bespioneren..... maar ach ik zal wel vreemd zijn Verward
Laatst bijgewerkt door Richtje op 27-03-04 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 23:54

Ik zou niet gaan spioneren (is wel een beetje pennyachtig..), je kan beter toevallig langskomen en dan bijvoorbeeld in de kantine iets drinken als zij rijdt, zonder dat ze je ziet. Als die mogelijkheid er is. En anders een stalgenoot, die je vertrouwt het probleem voorleggen en vragen of haar wel eens iets opvalt.
Of je verteld gewoon dat je paard soms zo schichtig is, of die stalgenoot misschien weet waar het door komt?

Stel nou dat je haar wel bespioneerd, er blijkt niets aan de hand te zijn maar ze komt er wel achter dat jij haar bespioneerd. Dan zou ik me als bijrijder behoorlijk genaaid voelen hoor, het vertrouwen is dan weg en ik weet niet of ik voor iemand door zou kunnen gaan die mij wantrouwd.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:18

Een keertje gaan kijken zonder dat zij weet dat je kijkt is toch niet spioneren Haha!

Het is een raar iets om te doen en spioneren klinkt idd penny achtig, maar grote kans dat als zij weet dat ze iets fout doet dat ze poeslief is als jij er bent en zij weet dat.
Dus dan maar een keer zonder dat ze weet dat jij kijkt, halverwege het rijden binnen komen lopen ofzo.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:27

mm, alleen als die verzorgster wat verkeerds det zal die dat spioneren noemen....anders zal ze zeggen dat ze het leuk vind dat je komt kijken.
maar bij het begin [sorry] over dat poppie moest ik denken aan de 102 dalmatiers..

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlotte446, rocky_1995 en 72 bezoekers