Snuiven en knorren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-01 10:14

Hebben jullie ook van die paarden die altijd snuiven en knorren en snurken en hoe je het ook noemt?

Die van mij doen het alletwee, maar Razinda snuift steeds en Jur is meer van het knorren. Het lijkt wel alsof ik 2 bloednerveuze beestjes heb! *LOL*

Ze doen het ook wel meer als ze iets eng vinden, maar het lijkt soms wel alsof ze alles eng vinden! Onder het rijden is het trouwens minder, het is meer als ik wandel met ze, of als ze gewoon iets zien ofzo.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 10:18

Jep Aldira doet het ook. De eerste paar passen dat we van het erf af zijn is het ergst.
Gister wezen wandelen en ze was alleen maar aan het snurken, snuiven en briesen.
Heeft onderweg ook wel 3x gepoept dus ze vond het wel spannend *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:28

Kawa deed dat eerst altijd op concours.
Hoofd er hoog op, staart erop, in de passage lopen en "snurken maar!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:41

Mijn merrie doet dat als ze fris wordt. Eerst ademd ze harstikke diep in en daarna een afschuwelijk harde snurk, staart erop hoofd in de krul en crossen maar *LOL*

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:51

Kaminka is een echte snurker.

Ze snurkt heel zachtjes als ik gewoon met haar loop en ze heel ontspannen is. Dat zijn dan gewoon haar geluidjes.

Als ze opgefokt is, aan de longe bijv. dan snurkt ze keihard en snuift ook enorm hard, zo hard dat je het in de wijde omtrek horen kunt!

Toon is vrij geluidsarm. Haha! *LOL* Ik hoor hem nooit snurken of snuiven of het moet wel heel erg eng zijn, maar dan stelt het geluid nog niks voor!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:41

Sevin knort altijd als ie iets vreemds ziet of bang is en hij gaat altijd heel geinig blazen als ie heel braaf langs een 'eng' ding is gelopen.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:05

Sarah doet dat ook. Als ze iets spannend vind, gaat ze keihard snurken. Soms staan mensen zelfs raar te kijken, zo van; komt dat geluid uit een pony? *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 21:23

hahaha geinig, dat doet Isolda ook.
Maar snurken doet ze ook als ze gewoon rustig is ofzo Verward
Klinkt soms meer als snorkelen *LOL*
Vind het altijd heeeel grappig!
Hoe maken ze eigelijk dat geluid? Met hun neus, maar .... Verward