Rare vraag: paard loopt je achterna.... speels?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 18:37

ik vind het leuk als mijn paardje achter mij aan wandeld.. met de nadruk op wandelen maar als het niet meer bij wandelen blijft straf ik hem daar op af. niet door middel van een tik maar met mijn stem en dan loop ik de weide uit. ik vind ook dat het paard niet naar je toe mag komen tenzij je toestemming gegeven hebt. mijn paard mag zonder toestemming (met stem) niet bij mij in de buurt komen.. of iig niet contact zoeken met het lichaam o.i.d

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 20:33

Lady loopt ook altijd achter mij aan (in de bak) in de wei vaak niet omdat ze dan eten belangrijker vindt Haha!
Maar als ik door de bak ga rennen dan gaat ze met haar oren in haar nek mee rennen. Ze doet me verder helemaal niks, maar blijft toch altijd goed opletten wat ze achter me aan het doen is

Rabecca

Berichten: 101
Geregistreerd: 04-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 12:30

Nou, ik ben dus gister met der in de wei geweest... je raadt het nooit. Ze wou gewoon niet de wei in..... Verward

Snapte er niks van, ze staat nog vaak op stal omdat ze de wei anders totaal kapot trapt en komt zo af en toe buiten. Dus ik dacht die is weer lekker knettergek en vind het heerlijk .. maar nee hoor .

Ik klikte het halstertouw los en mevrouw maakte een idiote race terug naar haar stal. De deur van de schuur was dicht en mevrouw zat te blazen en te stoomen Stoom uit je oren voor de deur, snap er niks van. Verward

Tweede poging precies zo, ik dacht ik loop een stukje mee de wei in ... echt niet, mevrouw ging er weer als een idioot vandoor. Toen heb ik der maar weer op stal gezet. Ben haar stal gaan uitmesten met haar achter de deur, maar vond het wel heel vreemd, rare knol is het af en toe , maar dit heeft ze nog nooit gedaan.

En dat terwijl ik jullie advies wou uitproberen, ff spelen... Knipoog , nou heb niet kunnen spelen.... helaas!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 12:48

Ik heb er eentje gehad van 1.73 meter, die deed dat ook en ging dan ooit recht voor me steigeren. Dat vond ik meestal niet zo leuk. Hij was altijd net een beetje te lomp, ik nam voor mijn zelfvertrouwen dan altijd een touw of zweep mee, niet om te slaan maar gewoon to be sure. Dan stond ik net iets zekerder in mijn schoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 12:51

Toen ik Moon nog niet zo heel erg lang verzorgde (maar toen ze me al wel helemaal vertrouwde) stond ze een keer in het grote weiland.
Ze stond helemaal achterin, en ik helemaal voorin. Toen ze me zag kwam ze keihard op me af galopperen! (Zie het voor je, een dik Trekpaard *LOL* ) Toen heb ik wel even gedacht: Hellup! *LOL* Maar een halve meter voor me ging ze stilstaan en wilde ze geaaid worden. Lovers

Gek beest. Haha!