pony/paard kopen

Moderators: Neonlight, Amaryllis, C_arola, Just_Sannee

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

zita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-01 21:20

hoi mensen! Party!!
ik heb een beetje een probleem en misschien hebben jullie de oplossing:
ik wil graag een paard kopen.
ik rij nu drie ( of zelfs al vier) jaar op mijn lievelingspony op de manege. sinds januari rij ik er drie keer in de week op en het gaat heel erg goed. misschien zelfs zo dat ik er weinig aan heb als ik haar koop op rijkunstig gebied maar ik hou zo ontzettend veel van haar, ze betekent de wereld voor me. ik ben ook een beetje bang dat ik haar ( als ik haar niet zou kopen)heel erg ga missen en dat ik mijn paard helemaal niet meer leuk ga vinden.
ik wil ook wel gewoon een paard waarmee ik verder kan in de dressuur en het springen enzo. dat zou rijkunstig beter zijn en als ik nog enige kans wil maken op deurne ook.
verlos me alsjeblieft uit dit dillema.
groetjes,

zita Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 21:25

tja... moeilijk hoor maar vraag bij jezelf wel goed af weet ik wel genoeg van de verzorging, ehbo, voeren enz. af. Hoe moeilijk het ook is, ik denk dat als je dat goed overdacht heb je beter een paard kan kopen waar je zowel mee kan springen als dressuren. Voor Deurne moet je een "all-round" paardje hebben en ik denk ook een paard en geen pony. Hoe moeilijk het ook is...... overleg het anders met de manege eigenaar die weet vast wel wat....

Succes

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 14:02

toen mijn vorige verzorgpony naar meer als een jaar werd verkocht vond ik dit ook heel erg en wou ik echt geen nieuwe maar toen ben ik toch een andere gaan rijden en achteraf ben ik eigenlijk heel blij dat ze is verkocht want met de pony die ik nou heb kan ik veel meer, dus ik zou toch even kijken of je niet een andere leuke pony ziet.
een eigen pony is wel veel werk ik ken zat mensen die op een manege reden en daarna een verzorgpony kregen. de eerste maanden kwamen ze elke dag maar naar een tijdje werd het steeds minder en vonden ze andere dingen toch leuker dus denk er eerst goed over na of zoek ook een verzorgpony en kijk of het wel zo leuk is als je denkt. Lachen Koe

zita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-01 21:08

hoi mensen,
ik hoorde dat de manegepony misschien weg moet dus ik ga nu als het mag haar kopen. bedankt voor de reacties!!!
xx
zita Cool

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie