Paardenverhuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Paardenverhuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:37

Ik heb al zitten zoeken op Bokt maar kan niks vinden hierover bij mij in de buurt!!!!

Ik zoek dus een manege waar je paarden/pony's kan huren zonder begeleiding of met maar dan wel voor een paar uur!!!! omgeving Rockanje/Oostvoorne oid. Wie weet iets? En eventueel een telefoonnummer (via pb) of website?! BVD!!!!

Gr. Marrie Lachen
Laatst bijgewerkt door Mar__ op 22-03-04 16:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:38

Wil jij rijden bij een manege die een levend dier uitleent aan een wildvreemde dan? Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:40

Er was een manege die dat deed maar nu niet meer... Er zijn wel meerdere maneges die ik ken die dat doen dus zo gek is dat niet hoor!!!! Dit is een antw. waar ik dus weer niks aan heb Scheve mond

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:46

Ik geef het jou en anderen alleen even mee als nadenkertje. Gewoon om eens te overwegen: hoeveel geeft een manege om z'n paarden als ze die zomaar zonder begeleiding aan de eerste de beste die langskomt, verhuren?

Als je het van die kant bekijkt, is een rit onder begeleiding misschien zo gek nog niet....

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:54

in chaam zit er wel een die verhuurd en daar is tevens een heel fijn bos bij.
maar weet niet of het bij jou in de buurt is

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:57

Sorry voor de nutteloze bijdrage. Ik weet geen manege voor je en als ik er al eentje zou weten zou ik die niet promoten want ik ben hier echt fel op tegen.

Ik geef het je alleen maar even mee als nadenkertje, en als je er niet over na wilt denken is dat mij ook best.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:24

Dan lijkt drie keer reageren me wat overdreven. Na 1e bericxht hadden we je point ook wel door, maar opntopic en reageer als je iets weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:33

Fellor dan had jouw bijdrage ook achterwege kunnen blijven; had je me ook een PBtje kunnen sturen. Of ben je mod geworden en wijs je me terecht? Misschien heb ik iets gemist of zijn ze vergeten iets bij je naam te zetten?
De reden dat ik m'n excuses aanbied is dat we het hier per PB ook over gehad hebben, en ik ook in het openbaar sorry kan zeggen.

En dat is VIER voor als je mee blijft tellen Haha!


Edit: inmiddels heeft Marrie haar bericht aangepast want het mag ook iets zijn MET begeleiding. Ik wilde mijn berichten daar ook wel weer op aanpassen, maar dan krijg je een heel raar en niet meer volgbaar topic. Dus laat ik ze maar staan.
Zoals met Marrie per PB besproken heb ik in het verleden regelmatig meegemaakt dat mensen zonder begeleiding (ja al jaren bekend op die manege, keurige mensen!) de paarden vreselijk afragden. Toen we daar achterkwamen, kreeg ook niemand meer een paard mee zonder begeleiding. Sinds die tijd ben ik echter heel huiverig voor maneges die niet aan de oproepen gehoor hebben gegeven om het niet meer te doen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-03-04 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 16:35

Mensen aub alleen antwoorden graag waar ik wat aan heb.....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:55

Ik wil het ook wel graag weten. Waar aan de kust je paarden kunt huren zonder begeleiding.

Waarom? Simpelweg omdat ik slechte ervaringen heb met begeleiding Scheve mond En niets persoonlijks, maar die onkunde van hen hoeft mijn rit niet te verstoren.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:18

Elan schreef:
Ik wil het ook wel graag weten. Waar aan de kust je paarden kunt huren zonder begeleiding.

Waarom? Simpelweg omdat ik slechte ervaringen heb met begeleiding Scheve mond En niets persoonlijks, maar die onkunde van hen hoeft mijn rit niet te verstoren.


in koudekerke, zoutelande zit er een die paarden verhuurd voor strandritten.
dat is met en zonder begeleiding geloof ik.
geloof dat ie van lieshout heet.

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 11:55

Niemand die iets weet verder??

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:39

waar ligt Rockanje/Oostvoorne ongeveer??

ik weet in limburg wel iets.. maar mn gevoel zegt.. dat dat helemaal ergens anders ligt.. Clown

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 12:55

Dat is idd beetje ver! Oostvoorne ligt bij R-dam in de buurt!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:17

Marrie schreef:
Dat is idd beetje ver! Oostvoorne ligt bij R-dam in de buurt!


hmm idd... hahaha nou dan succes met zoeken Knipoog

GerrieRijkse
Berichten: 38
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 17:41

Je kunt altijd een rondje bellen natuurlijk. Bijv naar deze maneges:
Manege Kaandorp in Oostvoorne, 0181-482234
Manege Het Groene Dak in Rockanje, 0181-403693
Manege Hellevoet in Hellevoetsluis, 0181-314545
Manege Koningshoek in Rockanje, 0181-403990
Manege Tinte in Tinte, 0181-415237
En als ze je bij die maneges niet kunnen helpen, dan weten zij misschien wel adressen waar je terecht kunt.
groetjes, Gerrie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 bezoekers