wie heeft de rijbroek mondini tunis

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dribbelkont

wie heeft de rijbroek mondini tunis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 18:28

en wat zijn jullie ervaringen?

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:50

Ik heb er 3, 1 voor ws en 2 voor gewoon. Het zijn leuke rijbroeken, maar na een half jaar kan je ze weggooien! Ik heb m omdat ik de stof wel fijn vind zitten! De kont het kruis worden al snel dun!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:53

Is dat die van divoza?! --> dan ja zéér fijn stof, maar ja ook best snel kapot (bij mij heeft ie t ca 3/4 jaar overleeft)

/3 2 oktober Indoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:54

Ik heb er ook 2 van het model Tunis. Ik doe eerlijk gezegd jarenlang met mijn Mondoni rijbroeken. De oudste heb ik al bijna 5 jaar Haha! (da's geen Tunis, maar een Africa geloof ik)
Maar ik heb ook behoorlijk wat rijbroeken, dus ik wissel veel af Lachen
Maar de Tunis vind ik zelf erg fijn, heeft bandplooi en steekzakken, zit erg lekker !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:58

Ik heb er inmiddels 4, gister weer 2 erbij gehaald. Maar ze slijten redelijk snel, de 2 die ik al had heb ik nu ruim 1,5 jaar, en nu kan ik ze echt weg gooien. Maar ik heb ze dan ook 7 dagen per week zon beetje aan, en dus worden ze vaak gewassen. Vind ze wel super lekker zitten en de prijs is ook goed te doen.
Voor mn wedstrijden heb ik de Mondoni Afrika, met lederenzitvlak. Vind dat ook een hele fijne broek!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 19:01

lekkere soepele rijbroekjes voor de zomer dus en hoe vallen ze klein of groot en zit er elastiek in de taile?

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:08

Ik meen dat mijn moeder er een heeft en er tevreden mee is. Verder weet ik het eigenlijk ook niet Bloos

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:12

Ze blijven niet superlang mooi, maar hij zit echt geweldig! Ik heb de roestbruine.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie