A-Premie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

A-Premie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:18

wie kan mij vertellen wat een A premie precies inhoud?

b.v.d

Anoniem

Re: A-Premie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:56

Bij welk stamboek? Dat wisselt namelijk behoorlijk

Anoniem

Re: A-Premie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:06

Maya schreef:
Bij welk stamboek? Dat wisselt namelijk behoorlijk

het gaat om een fjorden veulen van Anton die op de keuring een a premie heeft behaald. Nu zegt mij dat helemaal niets ik hoop dat ik hier antwoord op kan krijgen!

B.v.D

Anoniem

Re: A-Premie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:47

Er staat inderdaad geen duidelijke informatie op de website van het stamboek maar via Google heb ik wel het eea gevonden.

Gezien het een veulen is kunnen ze alleen een A, B, of C-premie krijgen, pas vanaf drie jaar werken ze met 1e, 2e en 3e premie, evenals model, ster, prestatie, keur en preferent en elite.

Ik neem dus aan, gezien wat ik gelezen heb, is dat een A-premie het beste is qua de premies die er uitgedeeld kunnen worden. Dus dat dat veulen het niet zo slecht heeft gedaan :_

Anoniem

Re: A-Premie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:53

Maya schreef:
Er staat inderdaad geen duidelijke informatie op de website van het stamboek maar via Google heb ik wel het eea gevonden.

Gezien het een veulen is kunnen ze alleen een A, B, of C-premie krijgen, pas vanaf drie jaar werken ze met 1e, 2e en 3e premie, evenals model, ster, prestatie, keur en preferent en elite.

Ik neem dus aan, gezien wat ik gelezen heb, is dat een A-premie het beste is qua de premies die er uitgedeeld kunnen worden. Dus dat dat veulen het niet zo slecht heeft gedaan :_


Dat is fijn om te horen. Vind het namelijk een super leuk diertje om te zien.
Bedankt voor het antwoord!

dit topic mag van mij op slot.

B.V.D