Welk paard verkopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Wie zou ik verkopen?

Capuccino
39 (35%)
Chinouk
72 (64%)

Totaal aantal stemmen: 111


patriciah

Berichten: 932
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:25

ze is van gedachte veranderd. snik snik Huilen maar ja zolang capu t maar goed heeft.


LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:37

Hoezo is ze veranderd?

patriciah

Berichten: 932
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:38

ja ze wil capu nu toch houden omdat chinouk te sterk voor haar is met haar zwangerschap. dus chinouk te koop en capu blijft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:18

en..ga jij nu chinouk nemen? (leuke nam
en trouwens!!)

patriciah

Berichten: 932
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:50

dat weet ik nog niet. tenslotte was capu een ouder en rustig paard terwijl chinouk nog jong en ongeleerd is groot verschil dus!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 00:54

SuperSmurf"]
Nou helemaal goed gekomen dus! Iedereen weer blij!

[quote="Renske20 schreef:
een ouder paard hoef je niet dagelijks mee bezig te zijn, ja wat aandacht maar echt fanatiek rijden hoeft niet meer
en vind maar eens een goede baas voor een 18jarige, dat wordt erg moeilijk.


Ben ik t niet zo mee eens.. Als je een ouder paard stil zet, zal deze eerder 'vastroesten', dan wanneer deze nog een aantal keer per week beweging krijgt. Naar mijn mening wordt een wat ouder paard echt oud als je hier niets meer mee doet.
[/quote]


klopt, rust roest!
maar met een jong paard moet je veel fanatieker aan de gang dan dat je met een ouder paard bezig bent.

we hebben hier een 19 jarige staan, die loopt een keer of 2/3 in de week en doet het supr

is een jong paard eenmaal ingereden en heeft ie wat conditie opgebouwd, dan zal je daar intensiever mee moeten gaan rijden
zeker als ie een jaartje onder t zadel is...dan zal je er niet eventjes relaxed op kunen gaan zitten, als je de dagen ervoor er wat minder mee hebt egdaan

kan me trouwens ook goed voorstellen dan chinouk nu tijdens de zwangerschap te sterk wordt, dan is een 'oudje' wat makkelijker om mee o te gaan

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 01:22

Verstandige beslissing om de oudere merrie te houden. Ik zou mijn oudere merrie ook niet meer weg doen, met een paard waar je nog nooit op hebt gezeten moet je ook maar kijken of het klikt.

Je suis Charlie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam en 127 bezoekers