Mondoni rijbroeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:15

ja roos ik heb ook zo'n vbroek je kan ze in verschillende soorten kopen met leren zitvlak en zonder, maar uit ervaring, die met die leren zitvlak zou ik niet kopen omdat die erg gaan pluisen ik wil wel ff een foto maken van mijn broek (hijs alleen niet schoon BOEIE Haha!)

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:24

Afbeelding
het lijkt nu wel of ie geruit is dat issie natuurlijk ook wel alleen het valt niet zo op als op de foto

germie

Berichten: 25994
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:35

Die mondoni broeken slijten snel, maar zitten wel lekker.
De mijne was een bruine, tenminste zo gekocht, maar na een paar keer wassen was de broek beige. Verkleurde gigantisch.

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:00

nej mijn broek heb ik nu bijna een jaar was €75,00 en is altijd nog even mooi wel een klein tintje lichter maar verder nog erg mooi hoor!!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:20

Volgens mij heeft het ook te maken met hoe er mee omgegaan wordt. Niet alleen of het je enige rijbroek is dus veel gedragen wordt maar ook hoe ie gewassen wordt. Als je hem te warm wast met een witwasmiddel dan is het logisch dat hij bleekt, zeker omdat de broek van katoen is. Dus wassen op 30 graden, binnenstebuiten en met een bontwasmiddel. Ik doe ongeveer 2 jaar met zo'n broek en heb er meerdere. Dus bij mij slijten ze niet door het vele gebruik. Een duur merk is wellicht sterker maar kost ook 4x zoveel, ik wissel liever regelmatig af dan 4 jaar met één broek te doen. En nogmaals, de Mondoni Sahara zit bij mij het lekkerst.

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:41

jups ik heb ook een shahara en bevalt me erg goed zie foto daar ergens boven Haha!