Ze willen dat ik terug kom...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Ze willen dat ik terug kom...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 21:28

Oke zoals sommigen van jullie al weten
was ik bij mijn vorige verzorgpony's weggegaan omdat ik het daar niet zo leuk vond, ik ben naar een andere stal gegaan en ik ben er nog steeds!
Het is daar SUPER leuk!!
je bent er nooit in je eentje terwijl dat bij mijn vorige verzorgpony wel zo was (wat natuurlijk ook weer wel lekker was)


Ik had mijn spullen nog steeds niet terug gekregen, dus ik al een paar keer smsje gestuurd proberen te bellen maar geen antwoord
Vandaag smsde ze dan wanneer ik mijn spullen op kwam halen en of ik de dierenbescherming nog ging bellen?!

Ik weet niks van de dierenbescherming af? ik heb dat nooit gezegd!
Maar oke ik terug gesmst dat ik ze morgen uit school om 3uur wel kon komen halen en dat ik helemaal geen dierebescherming zou bellen waarom zou ik niet weten?!

Zij terug gesmst of we vrienden konden blijven en dat ik nog een keer naar ze mocht komen kijken en wat vaker langs mocht komen enzo
Natuurlijk kunnen we vrienden blijven ik wil niks liever! En mijn verzorgpaardje zien is natuurlijk ook leuk!

Toen smsde ze later of ik mischien 1 dag in de week kon komen en op welke dagen dat dan dus allemaal kon
ik de dagen + tijden gesmsd stuurt ze ineens een smsje dat ik ook wel meerdere dagen mag komen en dat ik ze ook wel weer mag verzorgen enzo...


Naja ik weet niet of ik het wel moet doen...
ik ga dan al 4 dagen in de week naar mijn andere verzorgpony's en vanaf april word dat 5 dagen

omdeweek op donderdag dus dan kan ik als ik om 4uur uit ben wel gewoon naar mijn vorige verzorgpony...

Wat zouden jullie doen?
(sorry voor het lange verhaal ik hoop ook dat jullie het snappen..)

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**


YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:38

Ik zou gewoon naar je verzorgpaardjes gaan waar je je het lekkers bij voelt! Twee zou ik niet doen persoonlijk, omdat je uiteindelijk toch wel zal moeten kiezen neem ik aan. Maar je moet ook wel bij je keuze rekening houden met de stal he. Je verteld dat je de tweede stal helemaal geweldig vind, nou ik zou het dan wel weten Lachen En aangezien je in april die paardjes al 5 dagen per week gaat verzorgen lijkt me dat meer dan genoeg.

En je kan vast en zeker altijd wel een keer bij het andere verzorgpaardje kijken.

Succes OK dan!

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 21:41

Bedankt voor je reactie! maar waarom zou ik moeten kiezen? ik zou natuurlijk een 'vaste' dag kunnen afspreken en mischien ook dat las ik zin heb gewoon die dag ook kom dat ik dan van te voren sms ofzo?

of is dit een raar idee?

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:41

misshcien kan je t combineren. maar denk dat dat toch wel beetje ren en vliegwerk word.
ik ga nu ook een 2e paardje bijrijden. maar dat is maar voor een paar weken.. dus k weet t niet..
doen wat je goed voelt

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:46

sorayalover1 schreef:
Bedankt voor je reactie! maar waarom zou ik moeten kiezen? ik zou natuurlijk een 'vaste' dag kunnen afspreken en mischien ook dat las ik zin heb gewoon die dag ook kom dat ik dan van te voren sms ofzo?

of is dit een raar idee?


ja, tturlijk zou het kunnen Lachen Als jij er tijd voor hebt kan het! maar ik weet niet hoe oud je bent, maar houd er rekening me dat je het erg druk met school krijgt en je minder tijd krijgt he Scheve mond Je kan het proberen natuurlijk maar het wordt echt ren en vlieg werk! En wat als de een je smst en vraagt of je wilt komen omdat hij/zij echt niet kan, terwijl je als met de andere hebt afgesproken dat je komt omdat hij/zij ook niet kan? En wat als je iets nieuws hebt, bij wie leg je dat neer dan? Ja, misschien domme voorbeelden maar snap je wat ik bedoel? je kan beter 1 stal hebben met al je spullen en aandacht in plaats van twee stallen waar je je aandacht en spullen onder moet verdelen.

Maar zoals ik al zei is dat mijn mening. Uiteindelijk moet je zelf beslissen Lachen

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 21:49

Mijn spullen laat ik bij mijn nieuwe stal liggen want ik weet zeker dat ik anders weer lang moet wachten voordat ik ze terug krijg...

maar ik snap je ook wel
ik denk dat ik gewoon maar 1x in de week doe dan!
dat is beter!

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:50

Als je het super naar je zin hebt bij je paardjes waar je nu staat, en op die stal, zie ik niet in waarom je terug zou gaan. Vind het een beetje rare reactie om te vragen of je de DB nog zou bellen, denk dat je als je teruggaat gauw weer problemen krijgt. Weet niet precies waarom je weggegaan bent, maar je bent niet voor niets weggegaan zou ik zo denken. 2 zou ik niet doen, wat anderen ook al zeggen, school eist steeds meer tijd op en dan heb je waarschijnlijk ook minder tijd voor de paardjes die je nu doet. Ik zou het niet doen, maybe af en toe eens langs gaan maar geen vaste dag meer. Vind het ook wel lekker makkelijk gedacht van die eigenaar, ze kunnen zeker niemand vinden nu, nou dan vragen we de oude verzorgster maar weer. Scheve mond

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:51

Succes dan!!

Maar onthoudt dit: School gaat voor Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:54

Wat is de precieze reden dat je met die pony bent gestopt? Denk er goed over na voor je terug gaat, want je bent vast niet voor niets opgehouden.

* To Belg, or not to Belg *

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 17:52

Ja het is wel waar..
ik was daar altijd in mijn eentje... nooit was er iemand anders
ze staan op een weiland en in de winter is dat ook verschrikkelijk koud.
ik moest ervoor betalen

en van die dingen...
daarom was ik een keer gaan kijken bij iemand anders die mij ook vroeg en daar was je nooit alleen..

en ja ik was ook pas laat thuis...
dan had ik b.v. de bus van 5uur en dan was ik om 6 uur thuis...

meestal 7uur maar ik geef een voorbeeld...

waar ik nu ben ben ik ook dichterbij 5 min met de auto (heenweg alleen)
en bij de vorige was dat 20/25 min

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 18:08

sorayalover1 schreef:
Mijn spullen laat ik bij mijn nieuwe stal liggen want ik weet zeker dat ik anders weer lang moet wachten voordat ik ze terug krijg...


Eigenlijk zegt bovenstaande zin genoeg over je gevoel over de eigenaar van je vorige verzorgpony. Ik zou dus niet meer teruggaan, zeker niet als je er ook voor moet betalen.

Moet je voor die andere ook betalen?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 18:13

Buitenzorg"]
[quote="sorayalover1 schreef:
Mijn spullen laat ik bij mijn nieuwe stal liggen want ik weet zeker dat ik anders weer lang moet wachten voordat ik ze terug krijg...


Eigenlijk zegt bovenstaande zin genoeg over je gevoel over de eigenaar van je vorige verzorgpony. Ik zou dus niet meer teruggaan, zeker niet als je er ook voor moet betalen.

Moet je voor die andere ook betalen?
[/quote]
hier dacht ik ook al aan. Het is alleen al raar dat ze niet gelijk je spullen terug geven.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 18:14

nee ide andere is gratis maar de eigenaar van mijn vorige verzorgpony zei mischien wil je ze 1x in de week doen en dan zonder te betalen...

naja ik denk gewoon dat ik gewoon afentoe eens langskom..

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 18:41

Ik zou het niet doen. Je zegt zelf dat je het op je nieuwe stal super hebt, dan zou ik niet teruggaan naar de oude. Een keertje kijken is wel leuk, maar ik zou er niet meer aan vast willen zitten.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 18:51

ik zou het ook niet doen, je bent er toch niet voor niks weggegaan )ik weet niet waarom je weggegaan bent hoor)
en denk je dan dat het nu opeens beter gaat?

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 bezoekers