[gz]Foto's Fries, koe, kip: voor en achteraanzicht

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

azriM

[gz]Foto's Fries, koe, kip: voor en achteraanzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 19:56

Ik weet niet of dit hier goed staat. Maar zoals de titel al zegt zoek ik voor tekenen op school foto's van een fries, een koe en een kip/haan. Liefst van elk dier een foto van voren en eentje van achteren.
Ik kon zelf geen foto's vinden die enigzins een beetje bruikbaar zijn , dus misschien kunnen jullie helpen? Lachen

Een tekeningof pastel van je paard of ander beestje? >> http://www.laura-art.webklik.nl
Dag lieve Mirs -A white silhouette flying silently away-
Flair L2+5 RESERVE KAMPIOEN BRABANT en KRINGKAMPIOEN!! :wow: Insje doet het goed bij zijn nieuwe bazin :) :)

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:51

Huiswerktopics zijn niet toegestaan op Bokt, vandaar een slotje.
Tip: zoek eens bij Google (www.google.nl) en dan op afbeeldingen, daar gaat het vast lukken Knipoog

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten