Reiki: ervaring met Tess + vragen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:37

Gam moest er in het begin ook niks van weten. Toen hij hoge koorts had stond ie ook lekker in mijn handen te soezen. En nu wil hij het soms wel en soms niet.

Mooie ervaring heb je verteld RK!!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 10:35

Als een paard weg loopt dan heeft ie er geen behoefte. Dieren zijn wat dat betreft gewoon veel duidelijker en meer to-the-point dan mensen (kan wel eens frustrerend zijn). Ik zou mijn paard dan gewoon met rust laten, maar het later (dag erna) weer eens proberen, misschien heeft hij er dan wel behoefte aan.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 11:59

Wij hadden een E-pony en die was er zeker niet altijd voor in.
Gek genoeg wilde ik haar eens bij de voorknie behandelen(had zich gestoten) draaide ze zich om.
Wel mocht ik haar behandelen op de lendenen.
Dat heb je dan maar te accepteren Haha!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:10

De Reiki gaat naar de plek toe waar het nodig is...en als ze net haar knie heeft gestoten, dan is die plek daar natuurlijk extra gevoelig.

Je suis Charlie.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:46

Ik geloof ook heilig in Reiki/magnetiseren etc.

Zowel vanuit eigen ervaringen alsmede van anderen.
Mijn "voordeel"(vind ik zelf) is dat ik ook nog eens telepatisch contact met dieren maak en dat in samenspel met magnetiseren doe.

Een hele fijne ervaring!

Mensen die er niet in geloven laat ik wat dat betreft wel in hun waarde hoor, het is ook een materie die niet iedereen aanstaat. Maar om nu gelijk commentaar te gaan leveren zoals "slachtoffer" enzo...

Nee, vind ik niet juist.

Helaas staat nog niet iedereen open voor spirituele en paranormale zaken.

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 12:48

Wat jij doet vind ik ook heel speciaal. Ik heb het in een ander topic ook al gevraagd, maar zou jij Kas eens willen bekijken. Ze accepteert absoluut geen Reiki. Ze heeft een moeilijk verleden en alles wat vreemd is vertrouwt ze eigenlijk niet. Misschien dat het daardoor ook komt.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:26

DePennyBitch schreef:
Helaas staat nog niet iedereen open voor spirituele en paranormale zaken.


Ik was hier eigelijk altijd een beetje sceptisch in, maar toen een vroege collega mijn aura een keer 'gelezen' heeft en hij precies boven mijn knie bleef hangen, aangaf dat ik hier last van had (dat klopt ook) en ik het er warm voelde worden ben ik er toch wel een beetje met andere ogen naar gaan kijken......ik vindt het erg interessant maar heb er nog niet veel kaas van gegeten.

Mochten er mensen zijn die hun gave op mijn paardje willen demonstreren en mij er eens een beetje wegwijs in willen maken.....graag, lijkt me een leuke ervaring om zo je wereld weer wat te vergroten....

Veni, vidi, vici

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:39

Amanda schreef:
Wat jij doet vind ik ook heel speciaal. Ik heb het in een ander topic ook al gevraagd, maar zou jij Kas eens willen bekijken. Ze accepteert absoluut geen Reiki. Ze heeft een moeilijk verleden en alles wat vreemd is vertrouwt ze eigenlijk niet. Misschien dat het daardoor ook komt.



Ik zal je paardje zeker bekijken... maar ik heb het er op dit moment heel erg druk mee moet ik bekennen.... Dus nog even geduld!

Veel dieren die geen reiki accepteren komt meestal omdat de meesten overdonderd zijn door het gevoel en daar een paniekreactie opgeven. Als ik je paardje bekeken heb zal ik dat gelijk even aan haar doorgeven, misschien dat het daarna wel lukt.

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 08:54

Bedankt alvast! Ik ben heel benieuwd. En schrik niet, ze heeft echt al heel wat meegemaakt in haar leven.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:38

Sandra, ik zou best jouw paard eens willen behandelen, alleen kan ik niet behandelen op afstand... dus dan zou ik langs moeten komen, en dat wordt denk ik een beetje bewerkelijk. Haha!

Maar misschien is er wel iemand anders die wel op afstand behandelt en het eens voor je zou willen doen? Lachen

DePennyBitch, ik had aleens in een eerder topic gelezen dat jij ivm. Lorenzo bij Cecilia was langs geweest, maar ik wist niet dat je je inmiddels zelf ook bezig houdt met communicatie met dieren. Leuk zeg! OK dan! Hoe ben je er toe gekomen? Heb je een cursus gedaan, of is het gewoon 'spontaan' ontwikkeld naarmate je je er meer mee bezig ging houden?

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:18

Reiki is de levens energie van het alles.. pijn wordt vaak veroorzaakt door blokkades en reiki lost deze op. De ene blokkade is na 1 keer al opgelost de andere hebben meer energie nodig maar dat is ook logisch..
Dat je zelf pijn hebt is niet goed dan houdt je vast maar dat zeiden andere al.
Mijn mooiste reiki ervaring was toen ik op de weg een aangereden eend zag liggen en deze langs de kant wilde leggen omdat zo'n roadpizza geen mooie laatste rustplek is voor een dier. Toen ik ernaast stond bleek ze nog te leven. Vlug opgepakt en aan mijn vriendin geven om naar de DA te rijden. Haar hoofdje lag met een rare knik op haar rug en ik dacht met een beetje energie is de pijn niet zo groot. Maar op het moment dat ik de energie voelde stromen trok ze haar hoofdje weer naar voren.
Aangezien ze voor de rest er goed uitzag hebben we haar voor een nacht in de badkamer gezet..
hahahha nou de volgende dag was ze beter hoor.. de stront zat tot aan de douche kop.. hihi toen hebben wij haar Reike gedoopt en in de tuin, in de vijver gezet, waar ze nog een aantal weken mocht bijkomen.
Uiteindelijk heb ik haar weer losgelaten en zwemt ze nu bij de warande in helmond. Ja volgens mij dan, want alle vrouwtjes eenden lijken op elkaar hoor. Knipoog
Zo heb ik nog wel meer dieren van de weg geplukt omdat mensen niet stoppen om ze langs te kant te leggen of te helpen, en iedere keer helpt reiki mij om ze weer goed op de been te krijgen. En het mooie aan reiki is je krijgt 100 % door waarvoor 80% voor de 'patient' is en 20% voor mij. OK dan!

Geniet nu, het is later dan je denkt

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:07

Nimue schreef:
Sandra, ik zou best jouw paard eens willen behandelen, alleen kan ik niet behandelen op afstand... dus dan zou ik langs moeten komen, en dat wordt denk ik een beetje bewerkelijk. Haha!

Maar misschien is er wel iemand anders die wel op afstand behandelt en het eens voor je zou willen doen? Lachen

DePennyBitch, ik had aleens in een eerder topic gelezen dat jij ivm. Lorenzo bij Cecilia was langs geweest, maar ik wist niet dat je je inmiddels zelf ook bezig houdt met communicatie met dieren. Leuk zeg! OK dan! Hoe ben je er toe gekomen? Heb je een cursus gedaan, of is het gewoon 'spontaan' ontwikkeld naarmate je je er meer mee bezig ging houden?


Ik had altijd al het gevoel dat ik dat ook kon, communiceren met dieren, alleen wist ik niet hoe en wat.
Toen ik mijn consult met Cecilia had, "zag" ik alles wat zij ook zag, en dat zette mij aan het denken. Ik ben via een vriendin bij een vrouw in aanraking gekomen, die cursussen in de trant van meditatie e.d. geeft. en zij heeft mij verder begeleid en op het juiste spoor gezet. Ook zij zegt dat ik het in mij heb en dat ik dat eigenlijk ook altijd wel van mezelf wist, maar dat ik even in de goede richting geleid moest worden.

Nu communiceer ik dagelijks met dieren en ook voor een aantal mensen op bokt heb ik readings gehouden, eerst nog wat voorzichtig, maar nu weet ik ook dat ik het echt kan. Dus wil ik er wel verder mee, alleen niet zo commercieel en grootschallig als Cecilia.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:37

wauw lijkt me ook geweldig hoor. ik merk wel dat als je je opensteld voor communicatie je ook meer opvangt Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 12:43

Pellie schreef:
wauw lijkt me ook geweldig hoor. ik merk wel dat als je je opensteld voor communicatie je ook meer opvangt Lachen


Dát is zeker zo!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 104 bezoekers