Ervaringen met paard in training?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Danielle

Ervaringen met paard in training?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 13:49

Ik zal eerst even mijn situatie uitleggen, ik heb Roderick nu al weer vier jaar en telkens lopen we tegen dezelfde problemen aan, ik zit vastgeroest in mijn verkeerde gewoontes en hij in die van hem. Sinds de zomer sta ik op een andere stal, springen we (elke week springles) en gaat het al wat beter, maar er zijn een aantal punten waar ik telkens tegen aan loop. Nu wil ik het goed gaan aanpakken en wil hem graag in training doen en dan bij diegene ook blijven lessen, zodat hij nu goed doorgereden word en ik ook op de juiste manier leer rijden en niet weer in mijn oude gewoontes verval. Ik heb het idee dat ik de problemen niet zelf kan oplossen met alleen les.
Een kleine opsomming: nog niet goed genoeg aan het been, erg zwaar, niet goed nageeflijk, super kijkerig en schrikkerig omdat ik zijn aandacht niet vast kan houden.
Wie heeft zijn paard ook in training gehad, en wat zijn jullie ervaringen daarna? heeft het geholpen? en hoe lang stond hij in training?
Ben benieuwd!
Ook andere tips en suggesties zijn natuurlijk welkom!

***Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard***

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie