bijrijderprobleem hoe pak ik dit aan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:22

Ik hoop dat je snel weer een serieuze verantwoordelijke bijrijdster zult vinden.Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 08:45

Hou je ons wel op de hoogte???

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:55

Ik zou toch ook eens naar die andere reacties gaan kijken. Als ze hem nou echt had willen verzorgen had ze nog wel iets laten weten.

Maar hou ons op de hoogte Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:34

Voordat je met de andere reacties aan de slag gaat, zal ik eerst naar dat meisje zelf toestappen en eerlijk zeggen hoe je erover denkt. Dan weet dat meisje waar ze aan toe is, en kan jij met een gerust hart zoeken. Want, wat als dat meisje straks weer voor de deur staat?

Succes Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 18:54

Ik heb haar een mail gestuurd en gezegd dat ik het sneu voor haar vind dat ze zo ziek is maar dat ik best wel omhoog zit en dat ik hoop dat ze snel weer kan komen rijden en dat we anders het beste beiden weer opzoek kunnen gaan ,zij naar een paard en ik naar een ruiter.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:46

Kun je niet beter bellen? Of langsgaan? Dan kun je beter reacties peilen dan via de mail... Is wel enger natuurlijk, maar wel duidelijker.
Of heb je inmiddels al de uitslag?

Sall

Berichten: 6719
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:04

Hoop dat je snel een andere bijrijder vind (jammer dat je zo ver weg woont Haha! )
Ik denk dat je het wel goed heb aangepakt met je e-mail.
Het is toch te begrijpen dat je omhoog zit en iemand zoekt?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 20:44

Ik heb nog steeds niets van haar gehoord ook geen reactie's op mijn e-mail.
Ik wacht nog tot donderdag als ik dan niets meer gehoord heb dan laat ik haar weten dat het voor mij ophoud.
Beetje balen is wel dat ik eigenlijk amper wat van haar weet ik heb een voor en achternaam maar geen telefoonnummer alleen maar e-mail.ze was ook pas 2 keer wezen rijden

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:53

Tjonge lastig hoor, Ik kan me voorstellen dat je in dubio zit. Je wilt graag dat je paardenbeest ook de aandacht krijgt die hij nodig heeft. Ach gut

Als ik nou Netty bij jou stal, dan rijdt ik Lodewijk wel een paar keer per week. Netty is toch een....leuke fok-merrie Tong uitsteken
Nee gekheid...
Schalkhaar is wel een idee, dat is idd niet zo heel ver weg.

Ik zag op marktplaats ook een tweetal advertenties met vraag naar een verzorgpaard, omgeving Deventer. Zij waren allebei al wat ouder.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:59

Dat marktplaats is idd misschien wel 'n idee, maar dan heb je ook het probleem dat je niet precies weet wat je in huis haalt. Maar daar kun je snel genoeg achter komen.

Ik hoop dat dat meisje nog wat van zich laat horen, want ze leek wel ideaal toch? Misschien dat haar moeder het niet ziet zitten en het allemaal wat tegenhoudt. Toch onbeleefd om dan niets te laten horen. En als ik toch wat dichterbij zou wonen, wat beter zou kunnen rijden en als als als... Jeetje, dat meisje zou wel gek zijn om dit te laten schieten eigenlijk.
En oja, niet té lief zijn voor het meisje en die opzegdatum steeds maar uitstellen. Als ze niets van zich laat horen.. jammer dan voor haar, maar jij en Lodewijk moeten daar niet de dupe van worden.

Ik ga heel hard voor je duimen dat je de perfecte bijrijdster gaat vinden, want dat verdienen jij en Lodewijk . Misschien ook 'n idee om volgende keer maar meteen 'n heel lijstje met adres, telefoonnummer, naam en mailadres te maken van de bijrijdster Knipoog

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 22:09

Misser schreef:
Ik zou nog 1x contact met ze zoeken, of ze nog wel en op welke termijn ze verwacht te kunnen beginnen. Als je dan een lauwe of geen reactie krijgt zou ik op zoek gaan naar iemand anders.


dat vind ik ook de eerlijkste oplossing!
maar ik vind het wel vreemd,als je zo graag wilt,kunj e toch wel wat laten horen,of door je moeder wat laten horen!!
wel vreemd Verward

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 22:36

Dit meisje komt ook via marktplaats dus daar heb ik opzich geen moeite mee.
enne astrid als jij nou eens ging verhuizen Knipoog

magblon
Berichten: 125
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 23:24

ik ken genoeg meiden die in deventer of bathmen wonen en volgens mij is het voor hun echt geen probleem om bv een half uurtje te rijden voordat ze bij hun verzorgpaard kunnen zijn . maar het is inderdaad vervelend dat het ene meisje niet reageerd, maar je moet toch kiezen wat het beste is voor jou paard. Als ik jou was zal ik een beroep doen op de andere 3 meiden die je nog aan keuze had. PS ik werk zelf op de manege in holten en dat is ook niet ver dus ik denk dat je dan keuze genoeg hebt met al die manege' in de buurt.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 23:28

heb er eigelijk niets meer aan toe te voegen.. Wilde zeggen dat ik nog 1 keer contact op zou nemen om t uit teleggen, maar dat is al een paar keer gedaan.. Wilde nu alleen de afloop nog weten Haha!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 23:44

Maar als ze nu al zo slecht reageert, zeg maar, hoe denk je dan dat dat in de toekomst zal zijn?

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 12:16

Ben benieuwd of ze voor morgen dan reageert... Hoop voor haar van wel, anders laat ze toch echt wat schieten, helpen op 'n Groningerstal Knipoog Wie wil dat nou niet Dromen Kwijl (slijm ik al te erg Knipoog ?).

Hmm, dat verhuizen... eeh tsja, Utrecht volgend jaar, of Nieuw Zeeland, maar dat zit ook niet zó dichtbij Schijnheilig

xkusssx

Berichten: 2918
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ulft (doetinchem,gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 00:00

heb dit ff een tijdje gevolgd en ben ook zwaaar benieuwd hoe dit afloopt. ik heb ook een verzorgpaardjuh Haha! jaja trots hihi, en als ik ziek ben of er is iets anders bel ik gewoon even of geef het door op een andere manier. dit geld ook met voeren als ik al heb gevoerd schrijf ik dat op het bord voor hem. jajaj ik draaf weer te ver door... maar zorg dat je haar nummer krijgt Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 00:18

Is ook benieuwd naar de uitkomst.

Heb het zelf gehad met een meisje, contact ging alleen niet via haar moeder maar via haarzelf.
Daar hoorde ik ruim een week niets van en dus kwam er een ander meisje kijken *ze was pas 1 keer komen kijken, dat ging goed, maar verder hoorde ik maar niets*
Dus andere meisje was ook leuk, en die bleef..kreeg ik ene dag later een mail van haar dat ze doodziek op bed had gelegen met zo'n beetje dezelfde verschijnselen die ik een paar weken daarvoor had gehad...en dat ze nog wel heel graag wou.

Voelde me zoooo banketstaaf, vooral omdat het goed klikte tussen die 2...
Maar probleem is opgelost, heb nu 2 verzorgmeiden Haha!
1 voor Ellie en 1 voor Par Haha! *verwende knollen.

Hoop dat je snel wat hoort en uitkomst hebt.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:49

En? Het is donderdag geweest. Heeft ze nog wat van zich laten horen? Of kun je weer met goede moed op zoek naar een nieuwe bijrijdster?