Verschillen Wintec en Thorowgood.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:56

irish_lady schreef:
Ik vind het allebei plastic fantastic troep, voor eventjes is het leuk, maar als je daar elke dag lang op moet rijden wordt je er niet echt vrolijk van!


Het ligt ook aan het model. Persoonlijk moet ik er niet aan denken om iedere dag op een Wintec 500 te moeten rijden, maar een 2000 wel.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:52

ik heb op meerder wintecs gereden en vind het geweldig
heb op dit moment een wintec 500 dressuur en kan hier echt goed op zitten (ook riiten van 3 uur!) OK dan!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 17:56

irish_lady schreef:
Ik vind het allebei plastic fantastic troep, voor eventjes is het leuk, maar als je daar elke dag lang op moet rijden wordt je er niet echt vrolijk van!


En wat is de reden daarvoor dan? Heb je slechte ervaringen?

Zijn er trouwens echt dealers van deze merken die aan huis komen passen met de verschillende modellen of moet je maar zien wie ze heeft?

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:59

Ow joh ik heel veel verschillende zadels onder mijn kontje Schijnheilig gehad en ook verschillende modellen wintec. En ik vind het toch wel zo verschrikkelijk zitten!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 18:04

irish_lady schreef:
Ow joh ik heel veel verschillende zadels onder mijn kontje Schijnheilig gehad en ook verschillende modellen wintec. En ik vind het toch wel zo verschrikkelijk zitten!


En heb je ook veel dingen gezien wat betreft slijtage?

Wat betreft zitten heeft iedereen een ander idee daarover natuurlijk. Ik heb zelf een westernzadel en vind een engels zadel echt erg! Knipoog
Dochterlief echter niet, vandaar.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:43

Tessebes schreef:
Maar Sjakie, bij jou lag het dus aan de zadelmaker en niet aan het zadel zelf. Misschien had het met opvullen wel opgelost kunnen worden.


niet als het aan de achterkant zeker 4 cm de hoogte in moet.
het is idd de fout van de verkoper (en ook van mezelf dat ik er niet een derde bijgehaald hebt). Vandaar ook dat ik zei dat als het past het een prima zadel is. Alleen bij sjaak heeft het niet gepast en veel schade aangericht.