Knoflook voeren tegen vliegen; wanneer beginnen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:49

biepmiepje --> paneren Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:17

ik 1 schepje in de zomer in de winter geef ik foenegriek

carinev

Berichten: 362
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:20

Dennis"]
[quote="carinev schreef:
essentiƫle olie


En dat bestaat dus niet Tong uitsteken . Etherische olien wel. Essentiele olien is een grove vertaalfout(in het engels is het Essential oils).
Ik ga Dennis binnen kort weer broodjes knoflookolie voeren. Ik kan er gratis aan komen(m'n vader handeld er in en de monsters gooit hij weg of krijg ik).
Als je echte knoflookolie heb staat 1 druppel gelijk aan 8 teentjes!!!!!!!!!!!!!! Zelfs als je niet knoeit stinkt je hele kast er naar, ik bewaar mijn vlesjes dus ook buiten zodra ze aangebroken zijn. Als je een flesje op een de vloer laat vallen hangt die geur er na 10 jaar nog en kan je beter meteen de vloer uit uit jekkeren(op het postkantoor hebben ze een keer een pakje laten vallen waardoor het flesje stuk ging, ik spreek dus uit ervaring!!!!!!).
Maar het is dus zo sterk dat het idioot goed werkt, en het is nog gezond ook Lachen .
[/quote]
essentiƫle olie of etherische olie is dus net hetzelfde!!
Ik heb pas een jaartraining aromatherapeute achter de rug, dus ik spreek uit ervaring. Het klopt inderdaad wat die stank betreft, maar het is ook veel geconcentreerder dan de poeder.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:27

Wij voeren het al weer een tijdje! Maar ik heb geen idee wanneer er eigenlijk mee begonnen moet worden