DK Zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

DK Zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 15:39

Een tijd geleden vroeg ik jullie ervaringen over het Danny Kroetch zadel. Inmiddels heb ik er een tijdje zelf een, en mijn ervaring is echt super! Voor mij nooit geen ander zadel meer..
Het zadel is misschien niet zo bekend, maar zou dat eigenlijk wel moeten zijn.. het is echt een verademing voor zowel je paard, als voor jezelf.
(ik ben nu echt verpest, want ik vind echt geeneen zadel meer lekker zitten) Haha!
Kijk anders even op www.dksaddlery.com
Hij is in Maart weer in nederland, hij geeft ook clinics..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:41

Ziet er idd wel heel mooi uit! Duur?

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 15:47

Ja dat vind ik echt het enige nadeel van het hele zadel Lachen
Je hebt wel verschillende modellen, maar die van mij was ongeveer het dubbele van een KN. Ik heb jaren KN gereden. Ik ging ook heel sceptisch erheen, met zoiets van "zo'n duur zadel, dat moet ik zien, zal wel blabla zijn"
Dan haalde het KN van mijn paard, bekeek mijn paard zo eens. En zei, je paard wordt hier en hier gehindert door je zadel (een KN dat helemaal aangemeten was he, wel te verstaan) Hij drukt een beetje, en mijn paard zakte op de grond.. ik heb met open mond staan kijken van verbazing.
Hij heeft me ook veel geleerd over singels etc.. dat eigenlijk zoveel singels verkeerd zijn. Ik dacht een hele mooie leren singel te hebben ,maar volgens hem was die van mij het ergste dat je kon hebben voor je paard.
Hij heeft zijn eigen zadel erop gelegd en ik ben gaan rijden, en was meteen volledig oertuigd. Mijn paard was lossen, meer vrijheid, en nog nauwkeuriger voor de hulpen. MIjn paard is nu ook nooit meer shagerijnig met aansingelen. Ik vond/vind het heel erg veel geld, maar ik zie wel in dat het gewoon beter is voor mijn paard, en daarom had ik het er voor over... dan maar wat minder dekjes ofzo.. Bovendien is het leer ook heel erg mooi!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 19:29

15 Maart is ie weer in Nederland.

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Christina, MarjanB, Symke en 19 bezoekers