kan een bustrens kapot ?

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

peanuts

kan een bustrens kapot ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 19:37

Ik heb wel eens bij een bustrens gezien dat de ringen naar achter konden waardoor een paard er met zn mond/wang tussen kan komen,waarbij de ringen naar achter gaan en er dus ruimte komt waar het middenstuk vast zit aan de ringen ( hmm moelijk uit te leggen) >;) Is hij dan kapot?
Verward Of wat is er dan mee gebeurt ?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:41

Door het gebruik is hij gesleten, waardoor de busjes wat ruimer zijn geworden en je dus speling krijgt. Hij is niet kapot dan hoor, maar of het prettig is voor je paard....
Van die rubberen bitschijven vind ik ondingen, maar voor zoiets kan het wel een oplossing zijn.

Nulla tenaci invia est via

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:04

Een bustrens kan slijten bij de bussen. Er kunnen dan velletjes tussen het bit en de bussen komen (daar bij de ringen). Het enige wat je dan kunt doen is het bit weggooien en een nieuwe kopen. Bitringen helpen vaak onvoldoende.

Paardrijden kan iedereen leren, maar de rijkunst beheersen is een ander verhaal.

Wuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:05

Alles kan kapot. Tenminste... Als ik in de buurt ben. Haha!

MrMysterio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:28

Dat wilde ik ook al zeggen Sammmm Haha! Alles kan kapot en in dit geval lijkt het inderdaad wat versleten...

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:41

Als een bit zo versleten is dat de velletjes ertussen kunnen kopen, lijkt het mij een kleine moeite en uitgave om een nieuwe bustrens te halen Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie