Paard erbij nemen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:40

Ik heb twee eigenpaarden en dan nog eentje erbij en ik werk fulltime en het valt kwa tijd af en toe vies tegen. Het scheelt dat de stallen gedaan worden en met de jongste doe ik nog niet zo veel maar ik merk wel dat als je er meerdere op een avond doet dat dan andere dingetjes in het slop raken maar opzich is het heel goed te doen en kwa kosten ook wel.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:42

nieke wat goedkoop lekker hoor. Ik wil ook heel graag ik betaal nu 113.50 p maand in de zomer en 123.50 p maand in de winter maar moet nog voer bijkopen omdat mijn oudje speciaal voer (muesli en lucerne) nodig heeft. Dit is de enige goedkope hier in de buurt de rest is 200.00 en duurder en net te horen gekregen dat er al een aantal op de wachtlijst staan. Dsu denk dat ik helaas geduld moet hebben en voor volgende winter of deze zomer een beter stekkie moet vinden voor mijn oudje.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:10

Ik had voor een paar maanden terug ook 2 paarden en ik vond het af en toe toch best wel zwaar. Zeker toen ze gelijkertijd geblesseerd raakten. Ik reed ze meestal om en om. En het kostte natuurlijk ook bakken met geld. Knipoog

Maar jij rijdt natuurlijk niet meer op je ouwetje alhoewel je natuurlijk wel een uurtje of 2 met hem bezig bent per dag. Verdubbel dit en bedenk of je hier de tijd voor hebt.

Ik rijd ook nagenoeg niet meer op mijn paard en alhoewel ik het soms best mis zal ik niet op zoek gaan naar een bijrijdpaard omdat ik dan niet voldoende tijd (en energie) voor mijn eigen beestje overhoudt.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 14:23

denk ook wel dat ik het niet alleen red 7 dagen per week en dan circa 3 a 4 uur werk aan de paarden op een dag naast een full-time baan. Ben dan genoodzaakt iemand erbij te nemen.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:45

Tja dan zul je nog even geduld moeten hebben tot er in Soest plaats is (is vlak bij mij trouwens)

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 14:50

vind het daar echt mooi voor die oudjes. Op zich kan ik qua aandacht beter voor hem zorgen denk ik maar goed daar komen ze er in de winter ook iedere dag uit. Bij mij ook wel maar toch minder lang.
Zorro stond vorig jaar op nr. 65 weet niet hoe hoog nu want hij staat nog steeds op iemand anders haar naam ingeschreven en daar heb ik niet vaak contact mee. Maar goed als hij niet volgende winter aan de beurt is dan zoek ik of een ander plekje of als ik niets anders vind wat aan mijn eisen voldoet dan blijft hij bij mij. Hij moet het nl. wel beter krijgen niet slechter dat is een vereiste voor mij.

Wat vind jij van de Paardenkamp?

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:43

Ik ken het verder niet zo goed maar alles staat zoveel mogelijk buiten daar dus dat is in ieder geval wel okay. Ze zijn zelfs een grote inloopstal aan het maken dus dat is helemaal goed. Het enige jammere is dat je afstand van je paard moet doen maar daar staat tegenover dat het je ook niks meer kost. Ben je nog wel eens bij particuliere rusthuizen wezen kijken?? op paardenpagina.nl staan er een aantal die er best goed uitzien.

Hoelang heb je Zorro eigenlijk al?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 18:38

in augustus 5 jaar in het begin was hij best kwiek heb er ook nog op gereden tot ik op mijn huidige stal kwam te staan daar is de weg te druk.
Ik ga eens op paardenpagina.nl kijken dank je.