hebben jullie ook een manegehond ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
_NOO_NOO_

Berichten: 232
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Stadskanaal :)

hebben jullie ook een manegehond ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 19:51

ik was benieuwd of jullie ook een manege hond hebben??? zoja wat voor een ras ?? en hoe heet ie

niet te koop aangeboden :
3,5 jarige mini appaloosa ruin (wantsley mithril x rocky van de hoeve) deze 3,5 jarige ruin is een beetje engels aangereden en super braaf...


Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:56

Een stal-hond ... Devil (als ik 't goed schrijf... Bloos )
't Is een Herder.
En een stal-kat : Pluis Haha!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:57

Ja tuurlijk! Haha! 2 zelfs! Bas en Goofy, ze zijn beide ras, Bas is een hele grote bruine krulletjes hond. Goofy is een jack russel. Kan ook niet anders hè!

[EDIT] Een stalkat hebbn we ook! Die komt alleen vrijwel nooit op stal, alleen in de foyer. Die is een keer komen aanlopen. Een zwart-witte --> Felix Haha!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:26

Bij ons zijn ook twee hele lieve honden. De een heet Bark, hij is een mengelmoesje van Labrador en nog iets (?) en de andere heet Lady, zij is een klein hondje met heel veel krulletjes en hele grote oren (het ras zou ik echt niet weten) Ze komen altijd aanrennen als ik kom, geef ze namelijk altijd een brokje.

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:27

Wij hebben wel 3 manege honden Haha!
Twee enorme dikke labrador achtige (vuilnisbakken Tong uitsteken) Heel erg dik zijn ze.. en ze heten Benji en Droofy
En dan ook nog een heel oud klein vuilnisbakje die Dumphy heet ..

» Never give up on the things that make you smile..

c_alsemgeest

Berichten: 20529
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:28

ja wij hebben een Tommy (jack russeltje) en James (herder) ook nog een bouvier... maar ik kan niet zo snel op haar naam komen Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:32

Ze zijn niet van de manege maar ze wonen wel op het terrein.
Een klein hondje(ras??): Poppie
1 herder, Benny
nog een herder en een Jack Russel alleen daarvan schiet me de naam niet van te binnen.

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:37

wij hebben een stalkat: Sammy, best lief beest, af en toe een beetje vreemd, maja, dat hebben alle katten Tong uitsteken

Ikke ---> Lovers <--- Robin

IcePrincess

Berichten: 7737
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:49

2 labradors (Lady en Toby) en er lopen er regelmatig nog 2 extra rond (Spike en Disney)
en 2 zwarte katten...geen idee hoe die heten Verward

op de manege hadden we een herder, maar die was eng en zat ook altijd in een hok (soort kooi/stal buiten) en een stalkat, Simba, die was aankomen lopen en nooit meer is weggegaan *LOL*

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:51

wij hebben ene jack russle puppy 'bruce' die mijn mooie roeckl handschoenen sleutelhanderbeertje en ga zo maar verder vermoord heeft

F

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:59

Straks wel. Mijn hondje Louis verhuist met mij mee en zal dus overdag samen met mij op stal te vinden zijn. Louis is een Jack Russel.

* To Belg, or not to Belg *

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:00

Wij hebben Actros, een ontzettend lieve Dober. Alleen vind hij mij niet zo aardig want ik kreeg in het begin van mijn stalling daar een knal van 7000 volt (weinig ampère) en toevallig snuffelde hij aan mijn been. Dat was dus heel hard *kai kai kai* wegrennen. Sindsdien heb ik het bedorven. Mijn vriend ook. Eigenlijk iedereen die met me meekomt. Ook de grill van mijn auto wordt er wel eens ondergepist... wraak denk ik. Schijnheilig

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:01

op de boerderij hebben ze tommy (zo'n bruin met zwarte....)
vlekkie en daar een kind van: skippy

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:04

Pellie schreef:
Wij hebben Actros, een ontzettend lieve Dober. Alleen vind hij mij niet zo aardig want ik kreeg in het begin van mijn stalling daar een knal van 7000 volt (weinig ampère) en toevallig snuffelde hij aan mijn been. Dat was dus heel hard *kai kai kai* wegrennen. Sindsdien heb ik het bedorven. Mijn vriend ook. Eigenlijk iedereen die met me meekomt. Ook de grill van mijn auto wordt er wel eens ondergepist... wraak denk ik. Schijnheilig


hihi moet altijd lachen hoor als ik jou zie "Actros ik bén LIEF Huilen "

Hij komt vrijwel altijd naar me toe (lekker kroelen Schijnheilig ), ontzettend lief ding! Maar kan ook schrikbarend zijn als hij moet (ben blij dat ik onder de groep "vertrouwt" val Knipoog )

Afbeelding
Zooo lief istie dus als ie niet de gemene waakhond (bij Pellie bv.) uithangt Knipoog
Laatst bijgewerkt door Toess op 01-03-04 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:05

wij hebben er ook een!!! een boerenfok... hij heet trix maakt veel herrie en ja wat voor rassen er allemaal inzitten??? je kan beter vragen wat het niet is...
maar het is verder een lief beest!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:06

Hihihi nou de eigenares van onze manege heeft een duitse herder en de eigenaar heeft 2 herders en een labradorpup Haha!

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:30

Wij hebben meerdere honden lopen, ook van de manegegasten zelf...maar echt van de manege zelf zijn het er 2 een kruising Jack russl en een duitse herder. De duitse herder Igor blijft s'nachts ook, die bewaakt de boel Haha!
Overdags is ie superlief, maar s'nachts moet je echt uit de buurt blijven Schijnheilig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:42

Twee stuks: een jonge Duitse herder van 9 maanden. en een Russische Herder. Die Duitster is een lieverd, beetje onstuimig nog en net zo ongehoorzaam en respectloos naar de paarden, maar ach; hij is nog jong.
De Rus daarentegen is niet zo'n fijne hond. Als ze je kent kun je alles met haar, maar kent ze je niet, of wanneer er een vreemde op het terrein komt; dan bijt ze meteen en flink ook. Die gaat dus standaard vast als er vreemden komen. Eigenlijk is de Rus dus heel practisch; ze houdt in ieder geval onbevoegden van het terrein, en mijn paarden staan veilig.

...

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:16

wij hebben 1 stalhond, murphy heet ze, ze is een goede muizenvanger. althans ze doet erg haar best om ze te vangen, maar drentse muizen zijn erg snel.
voor de rest, eet ze paardestront, struint door de stallen, drinkt uit de waterbakken en graaft kuilen in de paardendekens.

kortom een echte stalhond

Farjen

Berichten: 7910
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:18

Een herder genaamt: PROS Haha!
Zijn echte naam is nog erger: Prosper en de kat heeft ook al zo'n leuke naam: De rosse, omdat hij ros is Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:24

Ja
Een Ierse Setter en heel stel Jack Russels...

Waar mijn paard staat: Duitse Herder en een Rottweiler.. Goede waakhonden.. Mijn paardje staat daar wel veilig Clown

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:29

op de manege 2 honden (die heel lief kijken als je eten in je hand hebt Tong uitsteken)
en op stal 2 honden (rotweiler en een klein hondje, weet het ras niet) en 2 rode katten Lachen

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:50

Ja WODKAAA, maar die kende je al *LOL*

Billy

Berichten: 20690
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 06:49

2 bouviers en een stuk of 4 Jack Russels

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 08:01

Op de vorige manege hadden we wel twee honden, Joris en Sjefke Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers