zou ik weer gaan lessen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 19:53

hoihoi allemaal!
ikke denk erover om weer op les te gaan....niet omdat ik er nou zoveel van leer(manege lessen he) maar voor het paardijden, en de gezelligheid.
ik mis het rijden gewoon, ik heb nu wel een hele lieve verzorgknollie maar jah das een jaarling, en dat kan niet he....
maar wat denken jullie, zou ik het gewoon doen?
het lijkt me namelijk wel weer heel leuk...
kussies liselot

Dusty
Berichten: 45
Geregistreerd: 07-08-01
Woonplaats: N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 20:14

Ach waarom niet? Het is gezellig en je leert heus wel wat hoor. iedereen roept wel hard van niet maar dat is niet waar.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 20:24

Ik heb zelf tussendoor een paar jaar niet gereden, en toen ik opnieuw begon was ik grotendeels mijn evenwichtsgevoel en controle over mijn lichaam kwijt. (ik had een onafhankelijke zit, nu niet meer Huilen ) Ik kan je dus echt aanraden om te blijven lessen, al is het alleen maar om het gevoel en je spieren te onderhouden. Daarnaast blijft er dan iemand op je houding letten. Dat is belangrijker dan en manegepaard goed aan het lopen zetten! Het gaat om jou vaardigheid, die je straks weer kunt gebruiken voor een verzorgpaard!
Succes

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 16:07

Je leert altijd wel wat bij, al zijn het maar kleine dingetjes. Je kan er nooit dommer van worden en als je zin hebt om weer te gaan rijden zou ik dat gewoon doen! Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 16:34

Ik mis het nu ook wel een beetje.. kan haast niet wachten tot Pinky oud genoeg is Lachen

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 17:06

het is wel de bedoeling dat ik chrissy ga rijden, maar dan moet ik in de winter voor donker thuiszijn en dan heb ik steed heel weinig tijd, snap je?
maar jah ik zie wel
kussies liselot