shet in de dressuur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:21

jockeygirl schreef:
hej

ik vind dat je er nog oppast hoor

ik had het zelfde probleem vorig jaar op de shetlanddag. al die ukkies van een jaar of 7,8 op een hele grote shet. en ik als 14 jarige als enige op een hengst en een stuk kleiner was hij als die andere.

hoorde je ook weleens. "nou het word tijd dat ze die voor de kar gaat spannen"(hij staat al voor de kar)

en toen was ik 1e geworden met springen. en ze waren gelijk stil Bloos Schijnheilig . maar ik vond het niet zo leuk als ze dat de hele tijd zeiden enzo. maarja boeiuh. dit jaar3 april is weer shetlanddag en weer in maren-kessel. wij gaan helaas niet want de eigenaar heeft wedstrijd in simonshaven die volgende dag. en anders was ik meegegaan met de kar. want nog een keer dat zelfde drama nou nee


cool wat kunnen die beesies toch leuk springen heh Haha! ?
jammer dat je dit jaar niet mee rijd maar tis wel een hele prestatie Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:22

Zonnebloem schreef:
Dat vind ik nou leuk, iemand die op een shet rijdt.
Ze kunnen heel leuk lopen, en trek je lekker niks van die anderen aan, als jullie maar plezier hebben.

wat zijn er eigenlijk veel die het leuk vinden om een shet onder zadel te zien Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Schijnheilig Schijnheilig Tong uitsteken Pling OK dan!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:43

Ik vind ook dat je er nog best op past hoor......lekker niks van iedereen aantrekken, ik denk dat ze toch op de een of andere manier jaloers zijn omdat hun het waarschijnlijk niet durven om op een shet te stappen.
Ik vind het plaatje van jou en Flame niet verkeerd, ik zie genoeg grotere combinaties waarvan de ruiter bv niet mooi zit, dat vind ik veel lelijker gezicht
Wijzelf hebben ook een aantal shets en die worden ook onder het zadel bereden, ben er zelf ook wel eens opgestapt, nou en ik zal je vertellen dat ik gewoon moeite had met die kleine donder Schijnheilig
Gewoon lekker blijven rijden en proberen de rot opmerkingen te negeren Tong uitsteken
Mooie shet is Flame trouwens ........wij hebben de mannelijke uitvoering Cool

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:46

jacqueline schreef:
Ik vind ook dat je er nog best op past hoor......lekker niks van iedereen aantrekken, ik denk dat ze toch op de een of andere manier jaloers zijn omdat hun het waarschijnlijk niet durven om op een shet te stappen.
Ik vind het plaatje van jou en Flame niet verkeerd, ik zie genoeg grotere combinaties waarvan de ruiter bv niet mooi zit, dat vind ik veel lelijker gezicht
Wijzelf hebben ook een aantal shets en die worden ook onder het zadel bereden, ben er zelf ook wel eens opgestapt, nou en ik zal je vertellen dat ik gewoon moeite had met die kleine donder Schijnheilig
Gewoon lekker blijven rijden en proberen de rot opmerkingen te negeren Tong uitsteken
Mooie shet is Flame trouwens ........wij hebben de mannelijke uitvoering Cool


Ja ze kunnen idD heel erg eigenwijs en sterk zijn Haha!

manlijke uitvoering Haha! Haha! ???
cool foto's?

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:51

kep in je profiel gekeken en het is idD de mannelijke uitvoering van Flame Haha!
super shet Haha!:D

wedden dat als ik 1 van dees 2 foto's aan muh pa geef dat hij zo zou geloven dat het Flame is? Haha!
Afbeelding
Afbeelding

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:09

2 span? Haha!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 21:13

whaha zou wel een keer leuk zijn hea Haha!
maar Flame heeft niet vaak voor een kar gelopen de keren dat ze het deed is langer als een jaar terug want ik heb geen kar... kep haar wel eens voor slee gehad.. maar verder niet
en ze heeft alleen enkel gelopen Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: moniek21 en 136 bezoekers