Ervaring electrische kruiwagen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fede_Marije
Berichten: 7
Geregistreerd: 19-12-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 10:16

Maartje1990 schreef:
Fede_Marije schreef:
Dank jullie wel voor het meedenken!
Ik zit zelf inderdaad te kijken naar de pro-22 of de bravo Mobarrow. Goed om te weten dat de bravo Mobarrow equerry door de modder gaat!


En heb je al 1 gekocht? Wij hebben veel pech gehad met de bravo mobarrow en sinds gisteren de pro22
Hopelijk daarmee geen problemen meer. En hoewel de bak iets kleiner is lijkt me de kiepfunctie geweldig.


Wij zijn uiteindelijk voor de bravo mobarrow Konka gegaan. Daar zijn we tot nu toe heel blij mee. Dit jaar is de modder door de vele regen wel heel extreem dus soms moet je een beetje mee duwen maar over het algemeen gaat hij prima door de modder!

CarolineCF
Berichten: 703
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 13:34

Maartje1990 schreef:
Fede_Marije schreef:
Dank jullie wel voor het meedenken!
Ik zit zelf inderdaad te kijken naar de pro-22 of de bravo Mobarrow. Goed om te weten dat de bravo Mobarrow equerry door de modder gaat!


En heb je al 1 gekocht? Wij hebben veel pech gehad met de bravo mobarrow en sinds gisteren de pro22
Hopelijk daarmee geen problemen meer. En hoewel de bak iets kleiner is lijkt me de kiepfunctie geweldig.


Mag ik je vragen hoe je de Pro-22 ervaart? Beter dan de Bravo Mobarrow? Wij hebben ook een paddock paradise. Zitten op hoge zandgrond. Ik maak me wat zorgen over de stukken met fijn zand. Kom je daar nog wel doorheen?

CarolineCF
Berichten: 703
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Re: Ervaring electrische kruiwagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 16:35

Als er iemand bij ons in de buurt zit (Veluwe) waar we de Pro-22 of de Bravo Mobarrow in actie morgen zien dan zijn we daar ook super blij mee... Beide leveranciers zitten heel ver weg voor ons.

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ervaring electrische kruiwagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:04

Wij hebben de Mobarrow en je bent welkom eens te proberen, zo zijn wij destijds ook overtuigd. Regio Amersfoort :)

Maartje1990

Berichten: 22283
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 02:01

@caroline: we hebben op de modderigstw stukken wel wat problemen gehad met de pro22, hij rijd zicj echt vast. Ik denk dat dat komt doordat het ding zelf al 200kg weegt dus sneller in de modder zakt en daarnaast je niet even 200kg een zetje bij geeft wat bij de mobarrow wel kon (zelfs vol. Ik weet dat een klant ook in mul zand vast is komen te zitten.

Dus dat vind ik van de pro22 wel echt minder tov mobarrow. Maar wij willen komend jaar eea verbeteren (en hebben dat al deels gedaan) zodat we minder modder hebben en dat vast zitten dus niet meer kan gebeuren. De kiepfunctie van de pro22 is dan wel weer heel fijn en na alle problemen die we met de mobarrow hebben gehad ga ik ook nooit meer terug. Desondanks denk ik dat wij gewoon een pech model hebben gehad.

CarolineCF
Berichten: 703
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 08:08

RianneH schreef:
Wij hebben de Mobarrow en je bent welkom eens te proberen, zo zijn wij destijds ook overtuigd. Regio Amersfoort :)


Wat super - heel graag Rianne! Ik overleg even met mijn man en stuur je een pb!

Dank je wel Maartje - dan moeten we ze toch echt live zien voor we besluiten!

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 20:37

Afbeelding
Iemand enig idee of dit wat is?

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Ervaring electrische kruiwagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 21:00

Ik ben verhuisd met de paarden en nu komt
Mijn Zipper toch te koop. Had hem destijds teruggetrokken uit de verkoop, en ik heb die pb’s niet meer. Maar als iemand interesse heeft.
Hij staat nu in de schuur niets te doen.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 22:06

Helaas is een zipper voor mij te klein, ik kan niet 4 keer op en neer om de mest weg te brengen.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 13:19

Wie heeft ook een greenworks, hij is echt fijn alleen achter bij het kleine wieltje gaat heel snel aarde en hooi zitten en dan draait het wiel niet meer.

josien_m_
Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-11-09
Woonplaats: Haule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 13:53

Ik heb er ook zo eentje van greenworks. In het bakje eronder heb een een schroevendraaier liggen om inderdaad modder of hooisprieten er uit te peuteren. Wat mij tegenvalt is bij het kiepen dat niet alles er goed uitgaat. je moet je schep er eigenlijk bij hebben. (of je voet..) En hij kan niet schuin een mesthoop op en dan voldoende kiepen.
Hij doet het verder wel goed en het scheelt een hoop tilwerk op de tracks. Ook door de modder.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 22:13

Ja klopt niet alles kiept er uit, als ik er mee over de weg loop maakt hij echt veel herrie. Een soort van gerammel,maar verder scheelt het een hoop zwaar werk.