wie weet dit??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
summerfeel

Berichten: 1290
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: den bosch

wie weet dit??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 17:54

ik had op internet leren laarzen besteld en die zijn vandaag binnen gekomen. bij de voet zitten ze goed, alleen ze zijn iets te hoog, ze komen net in mijn knieholte. ik mag ze gewoon terug sturen maar ik weet niet of ze als ze eenmaal een beetje in gezakt zijn wel passen. en hoe strak moeten ze eigenlijk om je benen zitten? moeten ze helemaal aansluiten of moeten je nog wel wat ruimte over hebben?
kan iemand mij hier een beetje in helpen??
alvast bedankt groetjes joyce


gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:11

of ze aanmoeten sluiten of niet hangt helemaal van jouw persoonlijke smaak af. het is natuurlijk niet de bedoeling dat je er(bij wijze van) 3 vingers ofzo tussen kan doen Haha!
ik zelf vind een wat ruimere laars fijner dan 1 die precies ommijn kuiten zitten. met een wat ruimere laars kan je nog van die lange sokken aan, zonder dat ze gaan knellen, of een broekmet een dik kniestuk.
ik zelf heb last van opgezette benen, dus in het begin zitten ze heel strak, later wat ruimer. als jij dat ook hebt kanj e beter een wat ruimere kiezen, anders gaat het echt pijn doen.
leren laarzen zakken altijd nog een cm of 1,5. dus als ze nu in je kuiten zitten dan zou dat met inlopen wel moeten zakken. je moet zelf maar even kijken of ze goed zullen gaan zitten als je er 1,5 cm af haalt. anders kan je ze beter omruilen.
in elk geval veel fietsen, traplopen en dat soort dingen Haha! dan zakken ze lekker snel in

succes Haha!

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:25

dat van het zakken valt smerig tegen. Heb ooit eens Petries gekocht die me pijn deden in de knieholte. Dat zou wel overgaan Boos! Niet dus. Ik heb laatst rijlaarzen gekcoht, en die zijn zodanig dat ze gewoon meteen goed zaten. INzakken valt dus behoorlijk tegen is mijn ervaring. Het is denk ik ook wel persoonlijk.

Ik hou niet van te strak om de kuit, wil er zonder trekkers in kunnen stappen. DAt lukt niet als m'n kuiten opgezet zijn, maar 's morgens wel.

Waar heb je je laarzen besteld?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:32

Mijn laarzen zaten ook in mijn knieholte heb er ook echt last van gehad!
Maar nu zitten ze super en zijn ze nog mooi op een goede hoogte!

Barvrouwke
Berichten: 3705
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:39

je krijgt spijt als je lagere neemt

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:55

Mijn laarzen deden er een jaar over om iets in te zakken Scheve mond

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:59

Bij mij duurde het ook een jaar!
En nog zitten ze niet helemaal lekker.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

summerfeel

Berichten: 1290
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 21:00

ik heb ze op divoza gekocht

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:11

ze zakken bijna altijd in en altijd zijn leren laarzen in t begin een hel Haha!

maar ga er veel mee fietsen en traplopen, en rijden natuurlijk, dan wordt t steeds fijner en beter!

in t begin had ik zelfs kapotte knieholtes, nu perfect zittende laarzen(heb trouwens Derby laarzen, al verschillende parden gehad, nu 1 voor training en 1 voor wedstrijden)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:37

wat je ook altijd kan doen als je ze uiteindelijk toch iets te hoog vind, is er een hakje in doen. Dat heb ik ook. Die heb je in verschillende diktes.

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:46

ikheb van iemand cavallos gekregen(herenlaarzen) en die zitten nunog in mijn knieholte.. maar ze zijn al wat jaren oud en ik rij er toch al ruim 2 jaar mee.. in het begin deed het pijn, nu ze maximaal zijn ingezakt gaat het wat beter Haha!

heb eenpoosje terug via bokt cavallos gekocht(dameslaarzen), die waren nog helemaal als nieuw,niet ingezakt enzo. binnen 1,5 week had ik ze ingezakt en dat alleen met rijden en een stukje lopen van de bus naar de metro Haha!
dus het hangt idd ook af welk soort laars enzo..

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duran123, GoogleAdsense, Vecar en 71 bezoekers