Hippisch Centrum Westland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Hippisch Centrum Westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 16:57

Is er hier misschien iemand die op Hippisch Centrum Westland rijd of een eigen paard/pony daar heeft staan daar.
Ben gewoon even beniewd. Ik ga daar binnenkort waarschijnlijk op springles, ik rij nu op Berestein maar daar hebben ze geen springles voor manegepaarden.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:08

Ik heb er in de zomervakantie een strandrit gemaakt, en dat vond ik superleuk! *LOL* De paarden stonden er tevreden bij Lachen

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 20:17

Ik heb even wat meer info gevraagt en het gaat waarschijnlijk niet door. Want ten eerste: Ze hebben maar één springles voor paarden en die zijn al heel ver..en ik wil dus net gaan beginnen met springen.
en ten tweede: Je mag niet alleen op springles..je moet dan ook minstens 1 keer in de week dressuurles volgen bij hun om in de springles te mogen. ik snap wel dat de dressuur belangrijk is als basis. Maar ik rij nu al 6 jaar dressuur en wil nu ook wel eens leren springen. Maar ik kan het niet betalen om allebei te betalen. Want dat gaat me dan €90 per maand kosten. Me moeder betaalt €35 per maand mee aan lessen, dus moet ik zelf nog aan €55 per maand zien te komen. Ik wil wel een bijbaantje nemen, maar dan heb ik dus geen tijd meer voor als ik 2 keer in de week ga rijden, want ik heb het ook erg druk met school.
Maar misschien dat ik een bijbaantje kan nemen voor zaterdags ofzo...MAAR de gevorderden dressuurlessen zijn op ...jawel... ZATERDAG.
:S dus ik weet t even niet meer...

melissa7
Berichten: 1249
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:06

ik heb zelf daar gereden en mijn dochter ook, maar zijn daar weggegaan omdat ik merkte dat ze niet zo heel paardvriendelijk zijn daar. stallen zijn niet al te schoon maar buiten dat de lessen zijn echt bomvol. mijn dochter reed in een les met 15 man en dat is geen pretje.

The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 15:52

Ja ? Dus ze zijn daar niet zo paardvriendlijk ?
Dat is wel jammer zeg....
Ik heb idd al meerdere negatieve dingen gehoord over die manege daar.Maar aan de andere kant ook weer erg positieve dingen...dus ik denk dat ik er maar gewoon een keer ga kijken...en een proefles neem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, amy495, Dunkeedoo, IASCrawler, jazzejam, meniekske en 137 bezoekers