Manege Lies Beukers -> te Naarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Manege Lies Beukers -> te Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 22:40

Jaaaren terug is Lies Beukers vertrokken naar Almere, maar ik vraag me nou af, wat gaat er gebeuren met het oude lies beukers manege? Het staat daar maar weg te rotten... Is het opgekocht? is het van de gemeente? is het te koop? is het te huur? en waarom heeft geen van de andere pensionhouders op dezelfde weg deze manege overgekocht? alles staat kant en klaar (met wat reparatiewerk e.d. erbij) ik vind het heel apart, en ook erg zonde..... weet iemand hier meer van?
greetz

BlueStar

Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:32

Daar ben ik ook eigenlijk benieuwd naar, met het langs rijden op de snelweg zie je het gebouw nog staan.
Zonde en raar het lijkt mij toch een gebouw waar veel belangstelling voor is.

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:54

Lies Beuker moest toen vertrekken daar, omdat ze zeiden dat er andere dingen gebouwd moesten worden (geloof iets van autodealers) en de manege moest toen weg binnen een bepaalde tijd..
Maar nu ze al een hele tijd weg zijn.... is er nog niets met het stuk grond gedaan...

STRANGE!! Verward

ik weet niet het precieze verhaal hoor. ik vroeg het mij ook af (nu ik zelf op lies beuker sta) en dit is toen verteld..
ik zal binnenkort wel even verder vragen Lachen

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:58

Ik vind het ook raar, staat daar maar leeg, terwijl het toch wel een leuke stal kan zijn als je er iets mee doet..

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:12

Maar volgens mij was het niet hun grond! maar die van de gemeente of van die autodealers eromheen..
het is idd zonde.
(toch ben ik stiekum blij dat ze lekker dicht bij mij nu staan met de stallen Haha!)

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 12:57

vreemd verhaal :S naja, hopenlijk iemand anders er nog meer van Knipoog

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:05

ik hoorde van de trailerhandelaar dat de gemeente ovehoop ligt met degene die daar iets wil bouwen, daarom duurt het allemaal zo lang (tja, ambtenaren) precies wist hij het verhaal ook niet

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:12

Ik had idd ook gehoord dat industrie op zou komen. Mijn ex-schoonpaps heeft zijn bedrijf daar om hoek zitten en ik zat altijd verlekkerd naar de manege te kijken. Staat er ook zo triest bij... Alsof er een wevelwind doorheen is gegaan... Scheve mond