ruin met hengstenkuren??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

ruin met hengstenkuren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 11:19

Titel zegt al genoeg denk ik?? Mijn bijna 14jarige ruin krijgt hengstenkuren, niet naar mij toe maar naar andere paarden, hij hangt de hele dag rond "zijn" merrie, die niet naar andere paarden mag gaan hij leidt haar, besnuffelt haar (ze staat ook wel hengstig) als hij voorbij haar stal komt begint hij te hinniken en zijn eigen op te fokken (echt als een hengst doet die wat hitsig begint te worden), als hij voorbij een ruin passeert krult hij zijn nek en slaat langs voor; Naar mij heeft ie nog niets verkeerd gedaan, maar vroeg mij nu toch wel af: merries kunnen hengstig staan hoe zit dat dan bij een ruin??

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:20

tja een ruin kan ook gevoelens hebben he..........mijn merrie werd in de zomer altijd 'gedekt' door een ruin dus tja......liefde in de lucht....!

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:50

Hhhmmm, niks nieuws onder de zon. Mijn merrie werd ook altijd gedekt door haar vriendje, ze waren ook onafscheidelijk in de wei. Merrie van mijn vriendin heeft ook een vriendje die haar dekt.
Als de ruin ook dekt, hou dan een beetje in de gaten dat z'n penis schoon is, je hebt een hele kleine kans op problemen, zoals een baarmoederontsteking. In alle jaren dat mijn merrie gedekt werd is me dat een keer overkomen.

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 11:53

alles is pas onder handen genomen dus dat mag geen probleem zijn Haha! nu nog tijdens het rijden wat showgedrag en het is compleet Knipoog

Supertje

Berichten: 7091
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:06

Jordy heeft ook nog niet door dat hij al een aantal jaartjes ruin is....
Hij kan zich ook opfokken als er een hengstige merrie voorbij komt, en hij dekt ook.
Ook doet hij wat jij beschrijft naar andere ruinen, nek opkrullen en naar voren maaien. Jordy is overigens altijd wel vrij dominant tegenover andere ruinen.
Komt dus wel vaker voor hoor.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:46

hij is verliefd!!!!!!!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:53

Mijn ruin heeft ook een verhoogt testosteron gehalte