tussenjaar met paarden

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Whisper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 16:17

Hallo

Na mijn examen wil ik graag een tussenjaar nemen en het liefst wil ik dan graag iets doen voor/met paarden.

Ik ben al veel internetsites afgegaan en folders gelezen over het nemen van een tussenjaar.

Maar nog niet iets gevonden wat ik graag wil.

Weet iemand van jullie een internetadres hiervoor?
Laat dan een privebericht achter of stuur een email!

Alvast bedankt!

Whisper

loveforhorse@dolfijn.nl

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:38

Misschien kun je op de paarden.pagina.nl wat vinden. Maar wat zoek je eigenlijk precies? Binnen- of buitenland, dressuur, springen of wat anders?

Whisper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 16:46

Het liefst in het buitenland

Het maakt me verder niet uit (springen/dressuur oid)

Het gaat me vooral om het omgaan met paarden.
Dat vind ik het belangrijkste en het leukste.

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:49

in engeland kan je altijd wel terecht, banen zat met paarden, andere landen wordt wat moeilijker

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 17:45

Kijk eens op http://www.stablemate.net.au, ik heb in '98 voor deze organisatie gewerkt toen ik op een Working Holiday Visa door Australië reisde. Ik heb op een dressuurstal gewerkt, maar ze bemiddelen ook voor springstallen, renstallen, maneges, fokkerijen etc. etc. Ook hebben ze banen waarbij je deels als au pair en deels als groom werkt.

Stablemate heeft contacten en branches over de hele wereld. Dit is dan toevallig de site voor Australië maar als je in het rijtje op de startpagina kijkt zie je daar een link naar werk 'all over the world'.

In Australië was het toen trouwens vrijwel overal de gewoonte dat je tegen inwoning werkt en daarbij een vast bedrag per week/maand krijgt om jezelf van te onderhouden (ik kreeg $200 per week, dollar stond toen op ongeveer 1.40). Geen idee of dat inmiddels veranderd is, ik vrees van niet maar dat zou je kunnen navragen bij Stablemate. Ik heb daar in paardenbladen advertenties zien staan voor werk met paarden in Engeland en het viel mij toen op dat je daar over het algemeen meer verdient, in de buurt van een 'normaal' maandloon.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 18:28

Op http://www.hoefnet.nl kun je vacatures lezen en plaatsen. Er staat er momenteel in elk geval één op voor in het buitenland.

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie