Penis(je) laten hangen tijdens werk ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Penis(je) laten hangen tijdens werk ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 18:04

Het is me nu al een paar keer opgevallen dat Bas tijdens het longeren zijn penis(je) Veel kan je het niet noemen Knipoog Tong uitsteken ) uitschacht.
Niet helemaal uit, maar ook niet helemaal in.
Gewoon bungel de bungel zeg maar, heel losjes...

Ik vraag me af waarom dit is, het belemmerd hem niet, hij wordt er niet anders van in zijn lopen, hoeft ook niet te plassen...

Is dit een goed of slecht teken ? Teken van ontspanning of juist niet ? Wie weet dit ?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:08

Ik zou zeggen ter ontspanning, maar zeker weten doe ik het ook niet (ik tref altijd merries!).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:09

Lijkt mij idd ontspanning.

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:12

normaal laat een knullie niks 'bungelen'. Voor zover ik weet dan... zou misschien ook een stoornis kunnen zijn van een zenuw?
Op wedstrijden word het in ieder geval niet gewaardeert als uiting van ontspanning.............

Kim

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 19:01

Ik zou niet weten wat het is, ik heb het bij andere ruinen niet echt vaak meegemaakt, ze hangen 'm dr wel eens uit, maar bij Bas valt het echt op dat steeds juist met werken de boel begint te hangen. Niet de hele tijd, soms trekt ie 'm wel weer even in, maar ik let er nu op en zie t steeds vaker eigenlijk...

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:03

Misschien vind tie het gewoon lekker..?

als ze iets doen wat wij niet normaal vinden dan zoeken we er altijd iets achter, het is ook zo jammer dat ze niet kunnen praten en kunnen zeggen aaahhh dit loopt gewoon lekker..????

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:13

Guus doet dit ook wel eens.... Puur en alleen ontspanning.
Guus doet het vaak als we Vd of NH doen Knipoog
Het is niet ernstigs hoor!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:19

Mijn ruin durft dit enkel doen na een lange buitenrit. Als we dan de laatste kilometer ofzo stappen, betrap ik hem er ook wel eens op. Ook na het rijden doet hij dit wel eens.
Ik denk dat het vooral op ontspanning wijst.

Kijk ook eens of hij op sommige andere moment wel helemaal 'normaal' is ingetrokken. En hoe ziet het eruit als hij rolt? Dan mag je normaal ook niets zien.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:40

Mijn hengst heeft het zaakje bij na nooit helemaal binnen Bloos Altijd zit er een "elleboogje" uit zoals ik het noem.

Annash
Blogger

Berichten: 26525
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:55

haha ja maar Sonja, dat is een HENGST Knipoog

ik denk dat dit idd gewoon met onstpanning te maken heeft, als hij verder niet anders gaat lopen ofzo. Kijk eens naar zijn beweging, blijft die hetzelfde? of ontspant of spant hij juist meer?

Marije_jiplover

Berichten: 25320
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:03

Jip doet dit zo vaak, met name tijdens ontspannen buitenritten.
Erg leuk hoor, asl je door ht dorp rijdt en je hoort roepen: "Kijk, paarden! Zie je die ene met die blonde haren? Die heeft een grote piemel!" (Jip is een haflinger en ik reed samen met een bruin merrietje, dus zeker weten dat ze mij bedoelden).
Hij laat meestal zo'n 5 cm eruit bungelen, alsie moet plassen soms iets meer, alsie niet ontspannen is helemaal niks.
Volgens mij is het niks om je druk om te maken, Jip doet dit al zolang ik hem ken (12 jaar)~.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:32

Tiek heeft het ook een periode gedaan.... volgens mij idd puur ontspanning

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:54

Heb eens in de Bit gelezen, dat het zou kunnen komen doordat hij hem er eens uit had hangen, terwijl je met hem bezig was en hem beloonde voor wat je op dat moment met hem aan het doen was. Dus misschien dat hij nu denkt 'Oh dit is goed, want mijn baasje beloonde me' Knipoog

Het zou er mee te maken kunnen hebben, maar volgens mij is het idd ook van de ontspanning.

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:11

ik denk ook ontspanning!!!!!!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 21:30

Ik zat zelf ook aan ontspanning te denken, omdat hij verder helemaal niet veranderd tijdens het werk, hij doet het juist al hij lekker begint te kauwen, over de rug begint te lopen etc.
Maar ja je weet het niet, dus ik denk , misschien is het ook wel iets dat juist helemaal niet goed is.
Ik zie 'm verder niet zo vaak uitschachten, eigenlijk nooit denk ik...
Tijdens het rollen iig niet.
Ik zal het nog eens wat beter in de gaten houden, wanneer ie het nou precies doet...

Yaar, dat is best wel maf, als het zo zou zijn, beestje denkt : Hey ik ben braaf zegt ze, omdat ik mn piemelot uit heb ... terwijl jij beloont omdat ie zo netjes loopt, terugkomt in draf o.i.d Haha!

Weet nu iig dat Bas toch echt wel heel erg bont is, want zelfs z'n piemelot is roze met wit Knipoog Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:49

Het is ook maf Haha! Heb het toendertijd eens gelezen Haha!

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:23

volgens mijn is die ook ontspannen want toen wij een x met de manege een sinterklaas optocht gingen doen .kregen de paarden een beetje muis (kalmeringsmidel) en de ruinen die het ook kregen lieten hun zaakje ook bengelen Tong uitsteken

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 22:27

Ja maar dat laatste is gewoon vanwege dat middel ( pure drugs maar oke )
Dat doen ze ook bij Sedalin etc... heeft imo niets met ontspanning te maken, ja op een totaal andere manier

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:19

En dankzij die middelen kijken jury leden weleens raar als er een paardje met z'n bungelende zaakje de ring in komt... toch jammer die middelen

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:25

heb ook een hengst gereden die dat deed. alleen schachtte hij helemaal uit, met als gevolg dat ik de hele tijd dat ding van links naar rechts onder mn voeten voelde. zelfs bij het springen liet ie m hangen..... tot ie erachter kwam dat dat wel eens pijnlijk kon uitvallen. daarna deed hij het (bijna) niet meer.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:30

Mmmm op dit moment alleen maar merries om mee te werken, maar Urlando mag ik strakjes beleren en dan zal ik er even opletten!

Wildgirl

Berichten: 11662
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:09

inderdaad ontspanning, wees dus maar blij want de spieren zijn dan i i g soepel!
vaak doen paarden het onder het zadel minder uitbundig en frequent!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:40

bij veel ruinen en hengsten hoor je een raar geluid tijdens het draven en galoperen, dat is dat de penis in de koker schuift zo maar zeggen, dat is meestal het geval als hij zich erg ontspant. Dat zal hier dus ook het geval zijn.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 01:15

Assiej, wat jij beschrijft is kokeren, maar dat is dit absoluut niet, heb het kokergeluid bij hem nog niet ontdekt trouwens...

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:46

Je ziet het vaak bij paarden die zich ontspannen. Die van mij doet het vaak tijdens het poetsen.

gr