Twijfel: Anky rijbroek of pikeur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:22

Pascha schreef:
Pikeur!! Mijn Anky broek was na een half jaar al versleten!! echt prutsstof. Je kunt er nu al doorheen lijken op de kont, en het is een zwarte broek. Voor mij geen Anky meer! Boos!

Ligt er aan wanneer je hem gekocht hebt.
De oude modellen gingen inderdaad heel snel kapot.

De nieuwe (van oa. dit jaar) zijn van ander materiaal gemaakt en gaan veel en veel langer mee.

Ik heb 3 Anky broeken.
1 met bandplooi (zeer geschikt voor mijn brede heupen, dan kom ik er teminste in Tong uitsteken
1 zonder bandplooi
En een met lerenzit vlak.

Die met bandplooi draag ik het meeste, die zit het lekkerste.


anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 20:26

Voor degene die interesse hebben. Ik heb al een half jaar een pikeur rijbroek in mijn kast leggen. Maar die helaas voor mij te klein is.
Maat 36. Ik heb maat 38-40.(Nieuwe pikeurbroek die ik vandaag gekocht heb dankzij jullie info had ik maat 40) Zwart met kunstleren zitvlak.
Prijs 80 euro incl. verzendkosten. Het is die met de houten knoopjes.
bandplooi
Afbeelding

NAAMBORDJE of SCHILDERIJ van je paard/pony/hond! Kijk even in mijn profiel of op mijn website:

http://anitaspaintings.webklik.nl

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:20

Van wat voor stof is die Pikeurbroek van jullie dan? Ik heb er 3 en ben eigenlijk helemaal niet zo tevreden... Ik heb er 2 van hun 'top'-stof met 64% katoen erin, die verkleuren echt vreselijk en ik heb er daarna een gekocht van een synthetische stof en die pluist weer als de neten... Ik was eigenlijk net van plan om nooit meer Pikeur te kopen...

Live is what happens to you while you're busy making plans....

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:51

helaas woon je niet in de buurt van duitsland heb daar laatst een pikeur broek gekocht met leren zitvlak maar zonder bandplooi voor 110 euro
scheelt nogal met hier vind ik..hij zit trouwens super

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Stal_Doboky
Berichten: 29
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:17

ikzelf vind pikeur het beste want die van anky verslijten best wel snel als je veel rijd

St@l Doboky!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 16:47

heb heeeeel lang met een horka gedaan, maar dat terzijde.
Heb nu een pikeur, en daar ben ik Erg tevreden over!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 17:16

Ik heb mijn Anky broeken nu voor het 3e jaar aan en alleen die ene zonder lederen zitvlak begint nu te slijten! En dat terwijl ik al een poosje meer dan 1 paard op 1 dag rijdt vind ik het super broeken. Ik heb vorige week nog een nieuwe ANKY gekocht. Die van Pikeur wil ik ook eens gaan uitproberen. Nog nooit gedaan dus wie weet.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 17:21

anita schreef:
Voor degene die interesse hebben. Ik heb al een half jaar een pikeur rijbroek in mijn kast leggen. Maar die helaas voor mij te klein is.
Maat 36. Ik heb maat 38-40.(Nieuwe pikeurbroek die ik vandaag gekocht heb dankzij jullie info had ik maat 40) Zwart met kunstleren zitvlak.
Prijs 80 euro incl. verzendkosten. Het is die met de houten knoopjes.
bandplooi


Ow? Is dat een Pikeur Janina van synthetische stof? Da's namelijk wat moeilijk te zien op de foto, maar zo ja, dan heb ik wel interesse!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 18:40

Ja, dat klopt. Het is niet die nieuwe stof.

NAAMBORDJE of SCHILDERIJ van je paard/pony/hond! Kijk even in mijn profiel of op mijn website:

http://anitaspaintings.webklik.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:56

Anky! Ik doe echt veel en veel langer met die broeken.
pikeur deed ik met 1 maar 2 maanden en met de 2de een half jaar.
de oudste anky die ik heb, heb ik nu ruim een jaar en zolang heb ik alleen in mijn manege-tijdperk met rijbroeken gedaan.
Ze pluizen bij mij helemaal niet en pikeur ging wel onwijs pillen.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:21

Ik heb 2 zomers met een zomerbroekje van 2 jaar geleden gedaan! Toen paste ik er niet meer in. Haha! En hij had zeker nog veel langer mee kunnen gaan als ik er nog in paste.
Nu heb ik weer een van de nieuwste, en die zit heerlijk!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbij, boemel, Fleuribelle, Inney, Kayleigh__, LiDi, manonnevot, Mitch_Beauty, Poekkie, Rainer, redbutton, WillemijnL, Ymediem en 107 bezoekers