marktplaats: Omega Horseshine gratis aangeboden ?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

curly2day

marktplaats: Omega Horseshine gratis aangeboden ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 22:07

Wie heeft deze advertentie ook gelezen of wie kent dit product ??

Omega Horseshine is een voedingssupplement voor paarden / pony's en komt uit Amerika, waar het 3x product van het jaar is geweest. 1 kg van dit supplement wordt per paard gratis aangeboden vanuit het bedrijf Renske Natuurlijke Diervoeding, op voorwaarde dat we een paar keer langskomen om te kijken hoe het gaat. We zoeken paarden die een probleem of aandoening hebben, zoals huid- of gedragsproblemen en het makkelijkste is als ze in de buurt staan van Nijmegen, Wijchen of Cuijk, verder is waarschijnlijk ook wel mogelijk. Voor meer informatie of een folder mail dan snel!

Aangezien mijn ruin last heeft van huidproblemen, iemand ervaring met dit soort "praktijken"

Mocht ik hier respons op krijgen zal ik dan wel of niet de keus maken om het te gebruiken ??

Ik vind dit soort dingen wel een beetje "eng"

Rensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:36

misschien moet je even kijken op www.renske.nl
ik weet niet meer over dit soort praktijken, maar ik zou er wel voorzichtig mee zijn als ik jou was! Informeren misschien waarom ze dit gratis aanbieden?(vanwege onderzoek of promotie?) en wat het precies is!
je weet maar nooit watvoor gekken er op de wereld rondlopen..

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 22:51

Rensje schreef:
misschien moet je even kijken op www.renske.nl
ik weet niet meer over dit soort praktijken, maar ik zou er wel voorzichtig mee zijn als ik jou was! Informeren misschien waarom ze dit gratis aanbieden?(vanwege onderzoek of promotie?) en wat het precies is!
je weet maar nooit watvoor gekken er op de wereld rondlopen..

Super, inderdaad, zal eens even goed kijken hoe of wat.
Je weet het tegenwoordig nooit

Rensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:44

trouwens, ik weet die site alleen omdat ik zelf renske heet, en ik wilde graag weten watvoor site mijn naam had, dus vandaar! maar zo zie je maar weer, komt het toch nog van pas Haha!
succes ermee!

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie