Rabobankt talentenavond: Kaarten-> Help!

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

patos

Rabobankt talentenavond: Kaarten-> Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 12:40

Misschien dat enkele mensen mijn topic nog wel kunnen herinneren: Rabobankt talentenavond. Hierin probeerde ik een beetje te polsen wie er allemaal zouden komen.

Maar nu mijn probleem: ik heb al een uitnodiging ontvangen, en deze heb ik vervolgens ergens goed opgeborgen, omdat ik nog een tijdje na wilde denken of ik wel of niet zou gaan. Nu ik besloten heb om er samen met mijn nicht heen te gaan, kan ik de uitnodiging nergens meer vinden. Het frustrerende is dat ik zeker weet dat hij ergens ligt, maar ik hem met geen mogelijkheid meer kan vinden. Heeft iemand de uitnodiging nog liggen, en wil diegene voor mij even kijken of er een telefoonnummer oid op staat, want als ik het me goed herinner kon je de kaarten ook telefonisch bestellen. Er zit wel een beetje haast achter, want de sluitingsdatum ligt rond 1 maart 2004.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:51

Ik heb even voor je gezocht, maar op de kaartjes staat geen telefoonnummer. De aanvraagkaart heb ik nu niet meer, want ik heb de kaartjes zelf al binnen. Ik heb even voor je op de indoorbrabant site gekeken en misschien heb je wat aan het volgende:
Vragen of problemen?
Voor administratieve vragen kunt u e-mailen naar het secretariaat
of bellen met 073-6218279

Zoek je een instructrice in Amersfoort eo of Almere eo? Stuur me een PB!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:58

Bedankt, dat nummer had ik ook al ergens zien staan, maar ik dacht dat er een apart nummer was om die kaarten te bestellen. Dat stond ergens op de uitnodiging, dus ik hoop dat iemand die nog bewaard heeft.... Maar iig bedankt voor de moeite!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:10

Ik heb de uitnodiging eventjes opgezocht, maar kan geen telefoonnummer vinden. Er wordt alleen doorverwezen naar de site: www.indoorbrabant.nl

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

patos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 15:29

ok, bedankt, ik ga daar even kijken.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 15:34

Heb even een mailtje gestuurd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie