Ifor Williams trailler...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 00:01

Wij hebben ermee gereden met een Volvo station en een nissan, normale auto's dus, en dat reed goed.
Maar het is zowiezo beter om een 4 wheel drive voor de trailer te hebben, die kunnen veel meer hebben.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:49

Anita_D schreef:
Wij hebben ermee gereden met een Volvo station en een nissan, normale auto's dus, en dat reed goed.
Maar het is zowiezo beter om een 4 wheel drive voor de trailer te hebben, die kunnen veel meer hebben.

Ik heb een 1,5 paards Ifor achter een Opel Kadett Diesel gehad, dat reed ook goed, maar niet omdat de Opel het zo geweldig kon (mocht) trekken!!
Het is werkbaar voor noodgevallen, maar als je regelmatig ermee op stap gaat, zorg dan voor een degelijke combi.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:33

De eerste keer dat ik die trailer zag was in Frankrijk op de ranch van EaglesFrance. In eerste instantie vond ik het maar een lelijk en log ding. Maar na een paard keer met (jonge) paarden op stap te zijn geweest moet ik mijn mening bijstellen. Helemaal perfect. De achterkant kan open als twee deuren, maar ook als laadklep en de vooruitlaadklep is helemaal super, zeker voor jonge paarden. De trailer is mooi ruim, persoonlijk vind ik 'm licht van binnen (daar verschillen de meningen kennelijk over), het middenschot is gemakkelijk te verplaatsen. Oke, het is geen schoonheid, zal het ook nooit worden, maar ik vind het wel een hele practische en stevige trailer. Als ik ooit een trailer aanschaf, dan zal ik deze zeer zeker in overweging nemen. Hoe zwaar de trailer is, weet ik niet, in Frankrijk werd ie getrokken met een tereinwagen, dus geen probleem. Maar dan hebben we het wel ook nog een keertje over een heel ander landschap.

Svdh
Berichten: 571
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:35

Een vriendin van mij heeft ook een ifor williams en is echt super tevreden. Ik ben ook aan het kijken voor een andere trailer en omdat ik vaak alleen wegmoet ik het echt ideaal. Ik ben bij Van der Horst wezen kijken in Montfoort en was erg tevreden moet ik zeggen en denk ook dat ik hem daar ga bestellen. Is voor mij ook wel makkelijk omdat ik zelf in Montfoort woon. Dus mocht er wat zijn dan ben ik er zo.