Wie kent Lincoln?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

orion1996

Wie kent Lincoln?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 12:20

ongeveer 7 jaar terug heb ik van mij ouders de toen 4 jarige bruine KWPN ruin Lincoln gekregen.
Na een jaar hebben wij hem verkocht omdat die eigenlijk te groot en te sterk voor mij was.

Hij is verkocht via Hipisch Advies Centrum Nederland, maar we hebben nooit te horen gekregen waar hij naar toe is gegaan of dat hij uberhaupt wel verkocht is. Het bedrijf is inmiddels failliet, dus het is ook niet meer te traceren via die weg.

Het gaat dus om LINCOLN, 6 jaar geleden verkocht via HACN

Stamboeknaam: LINCOLN

Afstamming: WELLINGTON x VOLTAIRE

Geboortedatum: 28 of 29 Juni 1993

Kleur: Bruin (zwarte manen/staart)

Stokmaat: 1.80, maar op zijn papieren stond 1.71m.

Aftekeningen: links voor wit voetje, rechts achter witte sok, links achter wit voetje. Bles die zn neusgaten inliep en wit op zijn onderlip.

Bijzonderheden:

Lincoln had links achter een peesklap gehad, dus een verdikking op de pezen was zichtbaar. Op het spronggewricht van links achter had hij een draadwond litteken zitten (groot rond litteken). Hij mocht daarom niet springen.

Kent iemand dit paard misschien, of ben je de eigenaar (geweest), laat het mij dan alsjeblieft weten. Wij willen eigenlijk alleen weten of hij nog leeft en zo ja of het goed met hem gaat.

Je kan mailen op orion1996nl@hotmail.com of laat hier een berichtje achter.

Afbeelding

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:22

ik heb hem gekend en jou ken ik ook.ik denk niet dat je mij meer kent Lachen ik heb ook bij st.maarten gestaan:D

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid..

Sinterklaas kapoentje,gooi wat in mijn schoentje.

orion1996

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 16:32

Hey, ja ik weet het nog. Jij bent Sharona en vroeger had je Twinkle toch? Kom je nu nog regelmatig tegen op wedstrijden.Lachen

Cyra jeugdkampioen Wijk bij Duurstede 2008

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 19:23

orion1996 schreef:
Hey, ja ik weet het nog. Jij bent Sharona en vroeger had je Twinkle toch? Kom je nu nog regelmatig tegen op wedstrijden.Lachen

jah vroeger had ik twinkel en ja ik kom jou ook vaak tegen op wedstrijden Lachen

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid..

Sinterklaas kapoentje,gooi wat in mijn schoentje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie