Nog meer van dit soort paarden hier? :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:19

De mijne is ook zo... maar dat is gewoon een vretende schurk. Alles wordt even uitgeprobeert of het eetbaar is..

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:46

Jordy blaast ook altijd bij iedereen die maar dicht genoeg bij komt zachtjes in het gezicht. Bij mij gaat hij daarna 'kauwen', volgens mijn stalhouder een teken van onderdanigheid (heeft iemand anders hier wel eens van gehoord?). Ook wordt bij mensen die hij kent na het blazen het hele gezicht afgefriemeld met zijn bovenlip. Soort van begroetingsritueel van hem....
Aan voeten zit hij niet zoveel, hij heeft wel andere 'tics'. Hij kan maar heel moeilijk van jassen en broeken afblijven, hij heeft nog nooit geprobeerd zijn tanden erin te zetten, maar hij frunnikt er met zijn bovenlip langs, en hij blijft likken aan de voorkant van je jas of je bovenbenen (dat laatste lijkt wel een obsessie Verward).
Dat likken doet hij ook veel bij andere paarden, en honden....

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 01:00

Kauwen is inderdaad een teken van overgave Dat klopt helemaal! Vandaag nog een staaltje gezien daarvan! Spix, gisteren MEGA-KLIER, verkocht mijn man een trap Boos!, vandaag zetten we hem buiten mét de zweep mee .... ging meneer staan kauwen om te tonen dat ie echt niet gevaarlijk is Schijnheilig

Ponyzotje, toen jij kwam heb ik wel erg moeten lachen hoor ... ik had het nog gezegd, maar hij had je toch nog bij de voeten beet hé *LOL* En je moeder ook geloof ik (met sandaaltjes aan) Bloos!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 17:57

ponyzotje schreef:
figor deed het bij mij ook


figor gaat vreemd

Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:02

Figor ziet iedereen graag die handen heeft ... die kunnen strelen, en voeren Vingers aflikken Schijnheilig

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:56

Zoe snuffelt dus ook aan voeten Knipoog Ze eet mn rijlaarzen bekant op.... Ze gaat met haar neusje er langs en dan begint ze heel zachtjes met kauwen Verward Zou ze ze lekker vinden ruiken Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:35

.... Straks ligt het alweer aan mij dan Bloos! M'n stinkvoeten werken vast verslavend of zo Wow!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 00:48

sonjabelgium schreef:
.... Straks ligt het alweer aan mij dan Bloos! M'n stinkvoeten werken vast verslavend of zo Wow!


Hahaha ja dat zal het zijn..... Het is dat je het zelf zegt Haha!

chocogirl

Berichten: 216
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:59

choco doet het ook zodra ik de stal inkom Lachen . In de winter is dit niet zo erg, maar in de zomer met open schoenen aan worden mijn voeten ook gelijk afgelikt. Dat ik dan bijna dubbel lig van het kietelend gevoel maakt haar niet zoveel uit!! Haha!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:37

Wat jullie paarden met voeten hebben, heeft die van mij met haar !!! *LOL*
Daar wil hij met zijn neus in vroeten, met z'n lippen spelen en op kluiven... Ik heb bijna geen haar meer over Verdrietig Hahahaha...

zippora
Berichten: 722
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Prov. Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:50

Mijn jaarling doet het ook. Eerst snuffelen en kroelen en dan gaat hij snuffelen aan mijn voeten, of die van degene die bij hem staat. Overigens doet hij dat maar even. Een minuutje ofzo en dan wilt hij weer knuffelen of rondkijken.

c_alsemgeest

Berichten: 20650
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:59

Mijn verzorgpaardje deed dat ook altijd (met haar) maar dat kwam bij mij volgens mij door mijn fruitige shampoo Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:00

Ja sonja doet het ook!! Niet heel erg maar gewoon als ze los in de bak staat ofzo wel. Afgelopen maandag zat ik even van de zon te genieten in de bak en had ze het voorzien op mijn knie! Elke keer als ze langs kwam kreeg ik ook een lik over mijn knie. Weet ook echt niet waarom ze dit doen.