Wat te doen met rozetten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 07:01

Wat doen jullie eigenlijk met jullie rozetten? De tijd dat ik mijn hele slaapkamer er zo`n beetje mee behangen had heb ik nu wel gehad, alleen de hele mooie kampioensrozetten hangen er nog. Maar nu heb ik dus dozen vol met lintjes haha! En het grappige is, aan ieder lintje zit een herinnering. Ik weet nog wel, het eerste lintje dat ik ooit won, was een roze. Ik was iets van 10 jaar ofzo en deed voor het eerst met mijn pony mee aan een dressuurwedstrijd. Uiteraard werden we natuurlijk laatste, maar iedereen kreeg wel een rozet als aandenken. Zo`n mooie rozet aan het hoofdstel van mijn pony was altijd al een droom en ik was er zoooo trots op dat ik dat ding aan het hoofdstel van mijn pony hing als ik een buitenrit ging maken Haha! Onze tweede rozet was een witte. We waren 3e uit de 4 ruiters geworden en goh wat was ik trots! Cool Helaas viel deze rozet in de dakgoot toen mijn moeder het slaapkamerraam openzette (rozet hing aan het raam) om mijn kamer te laten luchten. Twee maanden later vond ik `m terug, heb `m uit de dakgoot gevist en geprobeert het toen inmiddels groen uitgeslagen hoopje ellende weer wit te krijgen met wasmiddels. Dat lukte redelijk (het kartonnetje aan de achterkant was wel helemaal verlept, maar ach Haha! ) en nu 10 jaar later heb ik die rozet nog steeds!
Ik denk eraan om ze allemaal in de zadelkamer op te hangen ofzo, of om er op een of andere manier iets leuks mee te doen, maar wat? Verward Weggooien doe ik absoluut niet. Ik weet het, die dingen waren mischien een paar kwartjes, maar er zit jeugdsentiment aan haha!

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 08:06

Misschien kun je ze aan een oude koordsingel (of iets anders) ophangen in je zadelkamer. Ik heb er nog maar 6 dus echt een probleem heb ik niet hihi Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 08:28

Ik ga ze in mijn nieuwe stal hangen, aan een koord....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:16

Wij schuiven ze in een wissellijst. Het voordeel hiervan is je kunt er wel 100 in plaatsen en ze worden niet stoffig. En het staat ook nog leuk. Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:32

Ik heb ze idd nu door mijn slaapkamer aan een lijntje.
als ik ooit een zadelkamer bij huis krijg wil ik ze daar ook inhangen.
Als ik straks het huis uitga hang ik ze of op de computerkamer langs de muur denk ik(als ik dus een computerkamer krijg *LOL* )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:55

Ik heb ze heel lang aan een lijn op m'n slaapkamer gehad, maar het wordt 1 grote stofzooi. Nu liggen ze in een doos in de schuur, en ook nog een doos met bekers en medailles. Weggooien kan ik niet over m'n hart verkrijgen, maar in huis hoef ik het ook niet te hebben.
Zal ik ze heel patserig in de cabine van m'n veewagen hangen *LOL*

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 10:47

Ik heb er nu 7 ofzo, maar ze liggen in een laarzendoos onder m'n bed. Eerst had ik ze ook aan een lijntje hangen, maar daar vielen ze steeds af. Onze zadelkamer wordt door een heleboel mensen gebruikt en ik vind het wel een beetje opschepperig als ik daar mijn rozetten op ga hangen. Dat over die computerkamer is wel een goed idee. Ik ga gelijk een koordsingel opzoeken en dan hang ik ze bij de computer!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 11:46

Ik heb d'r inmiddels ook al véél, en inmiddels heb ik twee lijntjes vol onder elkaar in m'n slaapkamer (langs de muur) en ik haal gewoon even de stofzuiger d'r langs.....

Ehm, hang ze op de wc ofzoiets? *LOL*

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 15:10

Ik heb ze in de stal gehangen. Ze hingen daar vrolijk aan een lijntje, en toen kwamen de muizen...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:04

Mijn rozetten komen boven de stal van Pinky en Mysty *LOL*