BM-Stables? Ervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

BM-Stables? Ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 22:03

Zijn er mensen hier op bokt die ervaring hebben met BM-Stables ?
www.bmstables.nl .. ik hoor er namelijk erg positieve, maar ook erg negatieve verhalen over, ik ben benieuwd wat de mening van mensen hier er over is..

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:04

Hm ik ken het niet. Ziet er niet heeeel prof uit... de site dan enzow... en ehm op wat voor niveau rijden die mensen dan, weet je dat

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 22:05

Nee, het is dacht ik gewoon een handelsstal...

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:06

lijkt me het beste dat je de zoekfunctie even gebruikt
er zijn namelijk al ontelbare topics geweest over BM stables waarin goede en slechte ervaringen gedeeld worden
meestal lopen die topics weer op bonje uit en dat is sonde , zeker als er al zoveel over gezegt is

kan je alleen de tip geven om je paard te laten keuren VOOR je het koopt
zoals je altijd moet doen, waar je het ook koopt

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:06

zoek even op 'stables' Hier zijn al zóveel topics over geweest.
En anders een PB naar Natasha, zij is de (mede) eigenaresse.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:06

uhm hoe heet ze nou ehm..ik kan niet op haar naam komen oh ja ik weet het al weer newforestlover met dat gezicht van angel in haar avatar heeft er stage gelopen, misschien kun je haar pb-en?


Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:09

jah owh okej. Niet dat ik zeg dat ze niet goed zijn maar ook mensen in de handel moeten toch wel op een bepaald niveau rijden. Hoeft echt niet heel hoog ofzow maar ervaring is toch fijn Lachen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 22:14

Ooh sorry ! Ik wist niet dat hier al veel topics over waren, ik ga gelijk even lezen, bedankt allemaal ! !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:17

gaaahaaaaaaap............. ik denk dat ik hier maar eens een standaard word documentje voor op ga maken zodat ik niet meer alles hoef te typen maar alleen te kopieren............

Tis gewoon een handelsstal net als 100000 andere in nederland die goede paarden verkoopt. Ga er gewoon kijken en oordeel zelf!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 22:27

gijsenkim schreef:
gaaahaaaaaaap............. ik denk dat ik hier maar eens een standaard word documentje voor op ga maken zodat ik niet meer alles hoef te typen maar alleen te kopieren............

Tis gewoon een handelsstal net als 100000 andere in nederland die goede paarden verkoopt. Ga er gewoon kijken en oordeel zelf!


Gaaahaaaap als je geen zin hebt om te reageren doe dat dan ook niet Lachen !


Ik ga er ook zelf kijken, evengoed bedankt voor "de tip" Knipoog

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:38

gijsenkim schreef:
gaaahaaaaaaap............. ik denk dat ik hier maar eens een standaard word documentje voor op ga maken zodat ik niet meer alles hoef te typen maar alleen te kopieren............

Tis gewoon een handelsstal net als 100000 andere in nederland die goede paarden verkoopt. Ga er gewoon kijken en oordeel zelf!


Lieve Kim, dank je wel!
OK dan!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:00

hey Mel... jij ook hier? Haha!:P

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:21

Mijn vriendin heeft daar een paard gekocht ik denk nu ongeveer 4 jaar geleden. Paard was ouder dan dat ze gezegt hadden en de papieren klopte ook niet helemaal. Verder had een paard een pees probleem die later is komen opduiken en heeft ze een jaar met hem moeten stappen. Ook zat er iets in zijn rug niet helemaal goed en nu mag ze dus niet meer rijden, nooit meer. Nee ik zou daar nooit heen gaan voor mijn paardje. Dit is niet de 1e keer dat ik negatieve verhalen hoor.

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:23

dan had ze hem waarschijnlijk niet laten keuren en is ze na een half jaar ook niet terug gegaan om hem te ruilen.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:29

Altijd gemakkelijk om af te geven op bedrijven..Ik bedoel,openlijk reclame maken voor een bedrijf,mag op dit forum niet,maar openlijk een bedrijf te kakken zetten dus wel? Verward

Van mij niets dan positiefs...Kijk in mijn profiel onder paardeninfo..De schimmel heb ik bij bm gekocht en ben er nog steeds super blij mee.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:33

Overal heb je positieve en negatieve verhalen.... maar ook dit topic zal wel weer op een slotje uitlopen omdat mensen niet objectief kunnen of willen oordelen.

Zoals Kim al zegt, dit is ook een handelstal, ook hier zal vast wel eens iets fout gaan net als op alle andere stallen. Het is alleen zo vreselijk jammer, dat veel mensen alleen de negatieve kanten ergens van willen zien.

Ik ben er zelf nooit geweest, maar de paarden die ik ken die daar vandaan komen, kan ik alleen maar positief over zijn.
Daarbij zijn een hoop problemen te voorkomen, door een paard voor je hem koopt te laten keuren. Of je dit paard nu bij BM, bij een andere handelsstal of van een particulier koopt, het blijft een risico.

Ga kijken, en oordeel zelf.....
Succes!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:07

mickydo schreef:
Mijn vriendin heeft daar een paard gekocht ik denk nu ongeveer 4 jaar geleden. Paard was ouder dan dat ze gezegt hadden en de papieren klopte ook niet helemaal. Verder had een paard een pees probleem die later is komen opduiken en heeft ze een jaar met hem moeten stappen. Ook zat er iets in zijn rug niet helemaal goed en nu mag ze dus niet meer rijden, nooit meer. Nee ik zou daar nooit heen gaan voor mijn paardje. Dit is niet de 1e keer dat ik negatieve verhalen hoor.


Paard was ouder dan gezegd werd?En de papieren klopte niet helemaal?
Papieren zeggen hoe oud het paard precies is, dat is het mooie van papieren.
Hoezo klopte die niet helemaal?
Het paard had defenitief geen peesprobleem, op t moment dat t verkocht werd.
Anders zou het al niet particulier verkocht worden.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:09

Altijd gemakkelijk om af te geven op bedrijven..Ik bedoel,openlijk reclame maken voor een bedrijf,mag op dit forum niet,maar openlijk een bedrijf te kakken zetten dus wel?

Dit vind ik een hele sterke van je, Kelly!!!!!!!!!! OK dan!


En bedankt, Richtje! Knipoog
Laatst bijgewerkt door StalDoorstap op 19-02-04 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:10

en daarom zeg ik , zie zoekfunctie, je word doodgegooid met topics over BM en andere stallen
BM is een handelsstal zoals er vele zijn
en zoals je bij iedere handelsstal je paard laat keuren voor de aanschaf doe je dat ook bij BM, niet omdat het BM is maar omdat een paard niet zomaar iets is wat je even koopt
en aangezien niemand röntgenvision heeft is keuren altijd handig om te doen

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:22

newforestlover schreef:
dan had ze hem waarschijnlijk niet laten keuren en is ze na een half jaar ook niet terug gegaan om hem te ruilen.


Ook heel juist!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:51

ik vind dat je zelf moet gaan kijken en dan oordelen..
en aan verhalen van andere heb je niet veel vind ik, ze zijn meestal wel erg overdreven!

Dag lieve mama...

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 08:20

*zucht* dit is het 10.000e topic over BM. zoek even met de zoekfunctie op het trefwoord en je vind een tal van topics. en ik vind het niet netjes om hier weer een discussie over te beginnen. BM heeft al genoeg voor zijn kiezen gehad met dit soort topics.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Arlette1991, ComscoreBot, Fudge, Iris94, Plonspony, rocky_1995, Sjors050, turtlelito en 166 bezoekers