ik wil later nooooit..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:33

Ik had niets met vossen, vond de kleur veel te saai! En net zoals vele anderen in dit topic; wat voor paard heb ik Schijnheilig

Al moet ik wel zeggen dat 6 jaar terug (toen we Magic kochten) vossen nog veel vaker voor leken te komen.

Nu heb ik meestal weinig met schimmels, deze kleur staat mij het minst aan. Ben heel benieuwd of ik ooit met een schimmel thuiskom Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:37

nou okeej jij heb dus binnekort een schimmel! haha zo te lezen aan de reactie`s van andere bokkers..

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:24

Ik wilde nooit vast op een merrie rijden. Vaak van die trutjes, ruinen zijn vaak stabieler.

En waar rijd ik nu op? Een truttige fokmerrie OK dan!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:29

Ik wil geen merrie, ze moet niet boven de 1.64 m. uitkomen, geen witte en geen iel beestje.

Wat heb ik? Een merrie, die nu al boven de 1.66 m. zit en nog groeit. Daarnaast wordt ze ook nog eens wit en is ze (nog) wel heel iel. Maar goed, aan haar bouw te zien komt dat wel goed als ze eenmaal aan het werk is en is uitgegroeid.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:32

Ik hou wel van iets apparts Lachen
Ik wil geen paard dat je op iedere straat hoek tegen kan komen (qua kleur dan)

Nu heb ik ook iets apparts...
Een halve shagya arabier met stippen Clown

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:35

wij wilden noooit schimmels, want die zijn zo moeilijk schoon te houden Vork haha en we hebben er ook geen gehad. Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:36

Ik hield nooit van vossen, en wilde er dus ook geen!
Eigenlijk expres alle vossen ontlopen. Clown Dus nooit bij een vosje gaan kijken. Totdat er bij de handelaar een schimmel en een vosmerrie stonden.. En dorée maar zeggen dat ik voor die schimmel ging. Clown Nee, het werd de vos. Haha!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:12

doet u mij maar gewoon een gaaf paard. Dan mag'ie van mij paars zijn! (bij wijze van spreken... Haha! )

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:21

Ik wilde geen vos, heb er nu 2... Schijnheilig

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:57

Ik wil geen schimmel 'later'. Vind de kleur gewoon niet zo...
Verder vind ik vos ook niet zo'n mooie kleur, maar de laatste tijd zie ik steeds vaker mooie vossen en mooie schimmels. Zou het dan toch...??? Haha!
Over 10 jaar krijgen jullie het antwoord. Tot die tijd heb ik heb tijd/geld om een paard te kopen en onderhouden.

Daihyo

Berichten: 88065
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:19

MarianneR schreef:
Ik wil geen schimmel 'later'. Vind de kleur gewoon niet zo...
Verder vind ik vos ook niet zo'n mooie kleur, maar de laatste tijd zie ik steeds vaker mooie vossen en mooie schimmels. Zou het dan toch...??? Haha!
Over 10 jaar krijgen jullie het antwoord. Tot die tijd heb ik heb tijd/geld om een paard te kopen en onderhouden.


Kas???
Ha ha! Ik vind alle aparte kleuren echt geweldig! JHuist geen bruine of vos. Tuurlijk zijn er ook echt wel mooie. Jazz vind ik bijvoorbeeld een hele mooie vos.
Mijn eerste bijrijdpaard, Peter Pan, was vos. De tweede, Noah, was bruin.
En toch kon het me weingi schelen, omdat het karakter toppie is. OK dan!
En dan telt uiterlijk niet meer. (alhoewel, Kas is toch wel mooier hoor... Tong uitsteken )