stalling in noordwijkerhout

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jessica23
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: alkmaar

stalling in noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 21:52

Wie weet er stalling in noordwijkerhout, ga daar namelijk heen verhuizen en heb dus stalling nodig.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:29

Er zijn daar diverse mogelijkheden.

Je hebt de broers Cees en Klaas Wassenaar aan de Leeweg. Astridastrid van Bokt staat bij Cees volgens mij, dus misschien moet je haar eens PB'en voor meer info.

Verder heb je:
manege Smit en manege Bakker aan de Schulpweg. Bij Smit staan niet zoveel pensionpaarden, bij Bakker wel veel. Daar worden ook veel wedstrijden georganiseerd.
Dan heb je nog vh. manege Langeveld vlakbij de Jeugdherberg, ook vlakbij het duin maar dan meer ri de Langevelderslag.
Verder heb je nog een privestal aan de Kraaijerslaan, maar daar weet ik weinig van en eentje pal tegenover de ingang van de duinen. Die heet Veelenturf geloof ik.
Ik heb zelf ook nog een tijdje vlakbij het Oosterduinse meer (in de volksmond Como-meer genaamd) gestaan. Voor meer info kun je PB'en.

Zoals je ziet zijn er stallen genoeg, maar de ideale stal zul je er helaas niet vinden, is mijn ervaring Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:31

Mijn verzorgpony staat bij manege Bakker (in Noordwijkerhout) dus al wil je meer informatie, vraag maar Haha! Of stuur me een pb'tje, mag ook Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers