Wie heeft les van (regionaal) bekende mensen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:20

Tsja, bekend is ook zo relatief hè Haha!
Mijn instructeur, Piet Bakker. is regionaal en in het barokke/lipizzanerwereldje wel een begrip.

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 01:15

Ik heb les van Mirjam Knuvers, zij heeft zelf les van Alex van Silfhout. Zij is vooral bekend in de regio Kootwijkerbroek.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:11

Ik heb sinds kort les van de beruchtste Bokker aller tijden, A8H. Haha!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:27

Linda Wijnker,geeft les bij OWF, en de rest die de mensen uit Noord-Holland noemden ken ik ook wel.

Ik heb nu priveles van Sonja Vlaar, en van de zomer weer springles van Ronald Beukers.Verder heb ik wel éen keer crossles gehad van Alice Naber-Lozeman, en twee keer van Rom Vermunt.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:56

Anoukie"]
[quote="paardje schreef:
Judith Scholte, bevalt super!


Idem, ik denk dat die ook wel landelijk bekend is (vorig jaar kampioen ZZ-zwaar met On-Top). In ieder geval regionaal.

Wel grappig, ik heb jaren geleden vrnl. gereden TEGEN Bart Bax Haha!. Hij met Krawal, ik met Kyvaso.
Met Kyvaso heb ik ook een tijdje gelest bij Karin Nijvelt (vast ook wel bekend).
[/quote]

haha ja nu rijdt hij met Olivi Z2 met een vosmerrie M2(kom hem altijd tegen, iedere wedstrijd) en nog een vos in de M1

welke klasse ik ook start, hij zit altijd bij mij in de ring!
maar wel altijd leuk om te zien hoe hij losrijdt en dan verder rijdt om ze echt klaar te hebben om de proef goed door te kunnen komen en kijk zn proeven ook altijd graag
(zaterdag had ik maar 2 puntjes minder dan bart Knipoog )

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:15

Renske20"]
[quote="Anoukie"][quote="paardje schreef:
Judith Scholte, bevalt super!


Idem, ik denk dat die ook wel landelijk bekend is (vorig jaar kampioen ZZ-zwaar met On-Top). In ieder geval regionaal.

Wel grappig, ik heb jaren geleden vrnl. gereden TEGEN Bart Bax Haha!. Hij met Krawal, ik met Kyvaso.
Met Kyvaso heb ik ook een tijdje gelest bij Karin Nijvelt (vast ook wel bekend).
[/quote]

haha ja nu rijdt hij met Olivi Z2 met een vosmerrie M2(kom hem altijd tegen, iedere wedstrijd) en nog een vos in de M1

welke klasse ik ook start, hij zit altijd bij mij in de ring!
maar wel altijd leuk om te zien hoe hij losrijdt en dan verder rijdt om ze echt klaar te hebben om de proef goed door te kunnen komen en kijk zn proeven ook altijd graag
(zaterdag had ik maar 2 puntjes minder dan bart Knipoog )
[/quote]
Olivi is gaaf he Lachen is echt een schat van een beest op stal
die in de M2 is odinde, maar die andere vos weet ik zo niet.. hij heeft er meerdere staan namelijk ik zal volgende week wel eens kijken

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:21

SGW van Rob Jansen, springen van iemand die ORUN cursussen geeft en NKB kampioen ZZ. Degene waar ik dressuurles van krijg is wel regionaal bekend maar geen 'beroemde persoonlijkheid'. Maar ik heb wel 2x les gehad van Wim Ernes. Dat was heel duur, maar MY GOD, wat kreeg hij dat paard aan het lopen!!!! Ik heb het nog op video staan, en kijk daar nog steeds met plezier naar. Als ik die man nou eens mee kon nemen naar wedstrijden voor hulp tijdens het losrijden... dan was ik niet meer te kloppen! Haha! Haha! Haha! Haha!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:21

maaike van de vis schreef:
Tsja, bekend is ook zo relatief hè Haha!
Mijn instructeur, Piet Bakker. is regionaal en in het barokke/lipizzanerwereldje wel een begrip.

wat grappig die heeft bij ons op stal gestaan en ik heb weleens op nobila gereden (weet niet of die die nog heeft maar denk het wel)
en heb ook paar keer les van hem gehad.
is echt een aardige man OK dan!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:26

in het noorden was mijn vaste intructeur Jan Enne Kloostrboer.
Verder los een keertje 3 lessen van Jan willem Voorn.

roxie
Berichten: 217
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:32

ik sta bij tommie visser op stal, en sinds ik daar sta heb ik ook les van hem. vanaf dat moment ben ik zo ontzettend vooruit gegaan. echt een toppertje!!!!

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:19

Ik les bij tyrza sinds ongeveer een half jaartje nu.
Ik ben met privelessen begonnen bij Rik van Rijsdijk. Waarschijnlijk kennen een aantal mensen hem hier wel, of krijgen nog geld van hem Knipoog
Toen hij er vandoor ging ben ik bij iemand gaan lessen die vw-nw les gaf. Daarna heb ik een poosje bij Marloes den Ham gelest. Best goed, maar na de brand in ridderkerk had ze het te druk.
Daarna een hele tijd bij Sacha v. Diem gereden tot ik daar uitgeleerd was. Vanaf toen heb ik eigenlijk erg veel wisselende contacten gehad. Dan probeerde ik weer iemand uit en dan beviel het toch weer niet.
Wat wel erg beviel is, toen ik een week op vakantie was is garderen, door con robbesom werd begeleid, gewoon omdat hij het leuk vond.
Ik heb ook een maand of 2 bij joop chardonens gelest en dat was echt lachwekkend. Die snapt er niet veel van, volgens mij.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:25

Renske20"]
[quote="Anoukie"][quote="paardje schreef:
Judith Scholte, bevalt super!


Idem, ik denk dat die ook wel landelijk bekend is (vorig jaar kampioen ZZ-zwaar met On-Top). In ieder geval regionaal.

Wel grappig, ik heb jaren geleden vrnl. gereden TEGEN Bart Bax Haha!. Hij met Krawal, ik met Kyvaso.
Met Kyvaso heb ik ook een tijdje gelest bij Karin Nijvelt (vast ook wel bekend).
[/quote]

haha ja nu rijdt hij met Olivi Z2 met een vosmerrie M2(kom hem altijd tegen, iedere wedstrijd) en nog een vos in de M1

welke klasse ik ook start, hij zit altijd bij mij in de ring!
maar wel altijd leuk om te zien hoe hij losrijdt en dan verder rijdt om ze echt klaar te hebben om de proef goed door te kunnen komen en kijk zn proeven ook altijd graag
(zaterdag had ik maar 2 puntjes minder dan bart Knipoog )
[/quote]

Ja volgens mij ben ik tegen Bart begonnen te rijden in het L en samen zijn we t/m de Z gegaan, het hing er vaak om Haha!. Dan won hij, dan ik, altijd leuk . Jaren later kwam ik hem tegen op Indoor Brabant, met Krawal, in het Inter I.

Zelfs nog een keer een clinic gereden bij Frits Nijskens, Z. Eerst was ik, na mij was Bart. Maar nogmaals, dat is zeker 6 jaar geleden dus zijn bekendheid was toen ook anders dan nu.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:31

Ik heb altijd les gehad van Judith Scholte en tegenwoordig heb ik les van Mirjam Mischner...

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:33

ik heb les van Grieteke Oldenburger en die heeft weer les van Laarakkers

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:39

Ik heb ook les van Tyrza van Iperen. Bevalt heel goed! Ze legt alles heel duidelijk uit en ik had binnen een maand al zoveel verbetering. Ze let vooral ook heel erg op mij en dat was wel nodig. Sinds ik bij Tyrza les heb ik geen nek- en schouderpijn mee en is Maddox veel meer ontspannen tijdens het lopen.

Ik ben erg tevreden en persoonlijk vind ik haar uurtarief heel redelijk. Het is iets hoger dan mijn vorige instructeur maar ik boek erg veel resultaat.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:31

Renske20"]
[quote="Anoukie"][quote="paardje schreef:
Judith Scholte, bevalt super!


Idem, ik denk dat die ook wel landelijk bekend is (vorig jaar kampioen ZZ-zwaar met On-Top). In ieder geval regionaal.

Wel grappig, ik heb jaren geleden vrnl. gereden TEGEN Bart Bax Haha!. Hij met Krawal, ik met Kyvaso.
Met Kyvaso heb ik ook een tijdje gelest bij Karin Nijvelt (vast ook wel bekend).
[/quote]

haha ja nu rijdt hij met Olivi Z2 met een vosmerrie M2(kom hem altijd tegen, iedere wedstrijd) en nog een vos in de M1

welke klasse ik ook start, hij zit altijd bij mij in de ring!
maar wel altijd leuk om te zien hoe hij losrijdt en dan verder rijdt om ze echt klaar te hebben om de proef goed door te kunnen komen en kijk zn proeven ook altijd graag
(zaterdag had ik maar 2 puntjes minder dan bart Knipoog )
[/quote]

Ik hoorde net van mijn instructrice dat zij hem gisteren verslagen heeft... Hihi, was ze best trots op! Hij was 4e en zij 2e met 205 punten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:36

ehm

IJsbrand Chardon
Paulien Chardon
Gabi Bilgenroth (bekend Verward)

en nu van Mike Balm, heeft laatst in P&S gestaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:55

Chronos schreef:
Ik heb altijd les gehad van Judith Scholte en tegenwoordig heb ik les van Mirjam Mischner...

Is dat geen grote overschakeling? Het lijkt me bijna het tegenovergestelde wat rijden aangaat.

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:41

griebels schreef:
Pff effe graven in mijn verleden.
Ik heb les gehad van:
Gabriel Coumans
Een enkele keer van Henk Nooren
Albert Voorn (gewerkt)
En gelest BIJ Jan Tops...


Het lijkt me echt wel leuk om een keer les te krijgen van een van deze ruiters.
Maar helaas, zonder paard kom je nergens...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:42

Jippie"]
[quote="Chronos schreef:
Ik heb altijd les gehad van Judith Scholte en tegenwoordig heb ik les van Mirjam Mischner...

Is dat geen grote overschakeling? Het lijkt me bijna het tegenovergestelde wat rijden aangaat.
[/quote]

Wat is het verschil dan???

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:46

ik heb wel een paar keer les gehad van Ton Monhemius (bekend van vierspannen), maar hij geeft meestal de springlessen bij ons. Ik les en werk in zijn manege.
Al had ik wel zaterdag nog ff 'les' van hem toen ik een nieuw ponytje ging uitproberen. waar ik vervolgens wel van af ben gevallen en nu met een hersenschudding thuis zit Boos! pony ook niet gekocht trouwens haha als manegepony niet echt geschikt Tong uitsteken

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:55

Ik heb ooit les gehad van Chris Haazen. Dat is de man van Jeanette Haazen. Maar dat was in de tijd van de manegelessen, je kunt eigenlijk zeggen dat hij me heeft leren rijden Lachen

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:53

Candidat"]
[quote="griebels schreef:
Pff effe graven in mijn verleden.
Ik heb les gehad van:
Gabriel Coumans
Een enkele keer van Henk Nooren
Albert Voorn (gewerkt)
En gelest BIJ Jan Tops...


Het lijkt me echt wel leuk om een keer les te krijgen van een van deze ruiters.
Maar helaas, zonder paard kom je nergens...
[/quote]

Uhm.. Ik heb mijn hele leven nog geen eigen paard gehad. Wel meerdere als de mijne mogen beschouwen. Daar heb ik dan ook mee gelest, of doordat ik bij die personen gewerkt heb....

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:13

griebels"]
[quote="Candidat"][quote="griebels schreef:
Pff effe graven in mijn verleden.
Ik heb les gehad van:
Gabriel Coumans
Een enkele keer van Henk Nooren
Albert Voorn (gewerkt)
En gelest BIJ Jan Tops...


Het lijkt me echt wel leuk om een keer les te krijgen van een van deze ruiters.
Maar helaas, zonder paard kom je nergens...
[/quote]

Uhm.. Ik heb mijn hele leven nog geen eigen paard gehad. Wel meerdere als de mijne mogen beschouwen. Daar heb ik dan ook mee gelest, of doordat ik bij die personen gewerkt heb....
[/quote]

yep, waar een wil is, is een weg !

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:51

mazzeltje"]
[quote="Jippie"][quote="Chronos schreef:
Ik heb altijd les gehad van Judith Scholte en tegenwoordig heb ik les van Mirjam Mischner...

Is dat geen grote overschakeling? Het lijkt me bijna het tegenovergestelde wat rijden aangaat.
[/quote]

Wat is het verschil dan???
[/quote]

Ik moet zeggen dat er weinig verschil is. Ik kreeg nl bij Judith al anders les dan de meeste omdat ik met springpaarden bij haar reed.

Mirjam is eigenlijk bijna het zelfde misschien anders gezegt maar ze hebben een heleboel raak vlakken en waarom om ik nu bij Mirjam les is vanwege het feit dat Judith niet aan huis komt en ik helaas moeilijk vervoer heb en Mirjam komt wel aan huis en ik denk dat het met dit paard weinig uitmaakt of ik nu les heb van Mirjam of van Judith.
De lessen van Mirjam bevallen echt heel goed.