wat terug bij inruil zadel bij divoza?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

wat terug bij inruil zadel bij divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 18:20

Ik heb twee zadels OK dan! , een nieuwe van mijzelf een een wat oudere die ik met mijn paard mee krijg als ik hem op ga halen. Het zadel ziet er nog super uit en is ook nog helemaal goed
Alleen vindt ik het niet zo lekker zitten Scheve mond (dat krijg je als je kont naar een passiertje is gaan staan Haha! hahaha Knipoog )

Nou wil ik er mischien een ander zadeltje bijkopen die wat meer spring gericht is... maar weten jullie wat je ongeveer voor een goed-uitziend merkloos zadel terug krijgt, bij divoza als je meteen een nieuwe koopt?
Het is een merkloos zadel van ongeveer 1,5 jaar oud, geen beschadigingen, net opgevuld, boom nagekeken etc... Het is een redelijk breed zadel en de zit is volgens mij iets van 17inch hij is best dressuurgerricht.

Ik heb er (nog) geen foto van maar ik heb hem wel in real-life Knipoog gezien.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 19:33

Ik denk dat je het beste zelf even contact kunt opnemen met Divoza. Een inruilwaarde hangt er vaak ook vanaf wat voor zadel je koopt.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 20:31

ok tnx

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 21:31

een heel subtiel *schopje* Knipoog

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:34

Ik heb mijn ainsley vanguard aan Divoza verkocht, en heb toen dus geen ander zadel bij hun gekocht. Dat moet je dus nooit doen, want dan naaien ze je waar je bijstaat!! Kreeg nog niet eens de helft van de helft!!
Maar ja, ik moest echt van het zadel af, en hij stond al bijna een jaar tekoop. Ook was dat zadel nog zo goed als nieuw.... Balen!!!