Stal huren?!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
El_vis

Berichten: 3994
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Heesch

Stal huren?!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 17:14

Hoi ik ben Elvira Noot en ik ben al heel lang aan het sparen voor een eigen paard,en ik en mijn ouders zouden nou ongeveer eigenlijk wel wat meer over paarden enzo. willen weten.
???????????????
Vooral over het huren van een goedkopen stal of wei,dus ik zou het heel erg fijn vinden als iemand mij een keer wat zou kunnen en willen vertellen over het huren van een wei of stal en ook vooral hoeveel dat ongeveer kost?
Heel veel Liefs Elfje Doei, doei I would whorship you
Liefs Elfje

http://eagerears.net/
Eager Ears: Coltstarting naturally

http://skyriding.eu
Skyriding: boomloos & flexibel zadelpassen


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:24

Welkom op Bokt !

De prijs van stalling is heel erg afhankelijk van wat ze te bieden hebben.
Voor alleen een weitje met schuilstal betaal je veel minder dan voor een stal op een pensionstal / manege met veel faciliteiten zoals (binnen)bak, stapmolen, weidegang, uitrijmogelijkheden etc.
Het ligt er ook aan of je je paard zelf verzorgt (dus eten en drinken, in de wei zetten, uitmesten) of je het laat doen.
Als je uitgaat van een stalling met (binnen)bak waar er voor je paard gezorgd wordt, dan moet je denken aan een bedrag tussen de 150 en 250 euro per maand.
Dit is even grof geschat, want het hangt er echt vanaf wat ze te bieden hebben.
Een wei met schuilstal is een voordelig alternatief, maar dan mis je natuurlijk een hoop "gemak".
Je moet zelf voor je paard zorgen en soms is er bijv. geen drinkwater aanwezig; alles zelf doen dus, en daardoor wordt de prijs lager.
Dit soort stalling is over het algemeen ook lastig te vinden, je moet er een beetje geluk mee hebben.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:14

Hou ook rekening met je eigen niveau als je gaat zoeken naar een goede stal. Kies een stal uit waar je evt. begeleiding kunt krijgen in het rijden en het omgaan met je pony.
Een stukje wei met stalletje is misschien een stuk goedkoper, maar je bent ook veel meer op jezelf aangewezen. Je moet jezelf de vraag stellen of je dat aankunt.

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 124 bezoekers